SzAnDiI BlOgJaA.♥



2010. március 20., szombat

változni is kell.

az van,hogy ez a felszabadulósdi már most gátolva lett.persze általam.mert csak hittem,h elég bátor vagyok.hát az a helyzet,hogy annnnyira mégsem.DE.(és ez most nagyon fontos)rájöttem,hogy mi a gond.most.ebben a percben.illetve nem most jöttem rá,hanem szóval MOST mi a gondom.na.
az a baj,h nem vagyok szerelmes.illetve vagyok,de nem úgy.szóval,hagyni kéne ezt a plátói dolgot,mert iszonyat gáz.a filmekben bejön,meg aranyosnak találjuk, az életben az ilyeneket brutális lúzernek hívjuk.tök jogosan.namármost én nem vagyok lúzer.vannak szar perceim(napjaim,hónapjaim)de nem vagyok hajlandó egyszarvúként meghalni.mert ez a legbénább dolog a földkerekségen,sztem.és nyílván sok mindenki MÁS szerint is.
pedig mindig hiszem,h most valami más lesz,lássuk be.SOSEM más.ugyanaz a forgatókönyv évek óta.szóval első számú teendőm(így a felszabadulásom első napján),hogy rálépjek a kiábrándulás észvesztően fájdalmas útjára.nehéz lesz,és annyira nem is akarom,de tudom,h így lesz jó.ami nem megy,az nem megy.csak nem gondolkodtam.DE rájöttem,hogy mi a hiba,úh van időm jóvá tenni.egész életemben nem szívhatok.ugye?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése