SzAnDiI BlOgJaA.♥



2010. március 7., vasárnap

:D

10 perce lett mosolygós a napom,úgy istenigazából.kaptam egy körüzit iwiwen,a pécsi egyetemisták klubból.aminek nem is tudom miért vagyok tagja,mert olyan messze vagyok az egyetemistától,mint a 13 éves unokaöcsém...de jól hangzik.:P
lényeg,h a levél tárgya a következő: biztos hogy mindent láttál már Pécsen?
hát nem bírtam nem vigyorogni.főleg,mert TUDOM,h nem,de nekem mázlim van és van saját külön bejáratú idegenvezetőm,aki teljesen biztos,h kedvesebb és aranyosabb és minden tekintetben jobb,mint bárki más,akiket a városnéző egyetemisták nyakába varrnak.:D
és megtudtam,h Kisevi,aki tegnap iszonyatra kiütötte magát, épségben hazaért.tudni illik,voltam kinn nála hánytatni,és 15 perc múlva meg se híre se hamva nem volt,de azoknak sem,akik vigyáztak rá...és állatira féltem,h esetleg elindult egyedül(mert szokása) és végül vmi árokban végzi...de most megtudtam,h ez nem így volt...bár akkor is körbehányta a házukat,úh ő meg a mai napot nem úszta meg :D:D
és anya meg madártejet csinált.
jóezanap.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése