SzAnDiI BlOgJaA.♥



2010. március 16., kedd

igazából egész jól voltam ma.úgy vonultam végig a városon,mintha a világ legcsodálatosabb egyszarvúja lennék:D
mosolyogtam,kedves voltam,maga a bűbáj.ehhez volt kedvem.az állítólagos-és jogosan várt- hatás(mert mindenki azt mondja,h nyitni kell a világra és pozitív hatása lesz,állítólag pasi téren is)elmaradt.meglepődött vki?
aztán déltől-4ig anya ölte az életemet.az a furcsa elképzelése van,h 2 éves vagyok és úgy kezel és azt hiszi,h képtelen vagyok kibontani egy megrendelt áruszállítmányt és beárazni pár harisnyát.és megint átpakolta a boltot.
időközben bejött egy hölgy,h Nagykanizsáról jött és gyűjt egy kisfiúnak,és h vegyünk tőle virágot.megvolt.hazafelé rózsával a kezemben mentem haza.címeres idiótának éreztem magam.de komolyan.mert az egy dolog,ha a pasimtól kapnék virágot(ugyanmááááááár),az meg egy másik,ha magamnak veszem.de az már teljesen abszurd,ha jótékonysági virágot cipelek haza,ami anyámé...azt hiszem sosem éreztem ennnnyire,h szánalmas vagyok....
találkoztam Beával kb 10 percre aztán buszon Emőkével,aki teljesen ledöbbentett.merthogy súlyos beteg.agytumor,pajzsmirigyproblémák,mellékvese nulla....durva.
aztán elmásztam táncra.szó szerint másztam,mert állatira lefárasztott anya délután és a lépcsőn sem tudtam rendesen felmenni.aztán ez a rohadt koreo.annnnnnnyira nehéz.
most meg hazajövök és Bence már sürget,h írjam már meg a mait.hát kérem.parancs.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése