SzAnDiI BlOgJaA.♥



2010. március 7., vasárnap

P

tegnap kirakatot rendeztem a pápai boltban.hát mit ne mondjak nem volt valami nagy élmény 1 fokban,szélben,fagyban,de legalább az eredmény nagyon jó lett,hála égnek.nagyon szép lett.
aztán vaciláltam,h ősökkel mennjek kártyázni,ami azt jelenti,h két kistündért fogok pesztrálni,vaaagy megyek ki nőnapi és zolinévnapi bulira Fortiba.elmentem volna mindkettőre és sokáig úgy volt,h megyek kártyázni,majd hazafelé kiszállok.azzal nem kalkuláltam,h nem vagyok az a fajta készülődő,akinek elég 10 perc.szóval kihagytam a kártyázást.és kimentünk a Fortiba.szokás szerint qrva korán értünk oda.és elég lassan indultunk be.és kijött időközben P.
persze egészen máshol,másik helyiségben ültek.jellemző.aztán éjfél felé,mindenkit betereltek hozznák,mert h az én drága Patyusom kitalálta,h elvállalja a sztriptíz szerepét.szóval képes volt matrózruhában vetkőzni a YMCA-re.nem láttam még chippandale-showt,szóval ötletem sincs,mit kellett volna tőle várnom,de azt tudom,h nagyon jól éreztem magam.és P is benn maradt utána.csocsóztak,meg mittomén.aztán túl estünk az első pár perces beszélgetésen.ami tök véletlen volt,és éppen egy rókázós haverja fölött álltunk,de hát ilyen az élet.lényeg,h megvan.
nem vonok le konklúziót,nem mondok semmit,nem is emléxem rendesen,de kit érdekel.attól még megvan.
este pedig lesz a 27 idegen igen.és Oscar átadás.isamúgy...alig várom.
csók:A

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése