SzAnDiI BlOgJaA.♥



2010. március 17., szerda

tavaszra várva.

élménybeszámolnom is kell,mert Bence simán leharapná a fejem,ha nem tenném.mint már mondtam,fáj a nyakam.ennek megfelelően nyűgösködtem délelőtt.főleg,mivel ébredésem után 15 perccel,anya már felrántotta a rolót és kikapta alólam az ágyneműt,mert ő mosná...arról nem is szólva,a beharangozott meleg még nem érkezett meg így még mindig nem vehettem fel Converse-bébim :( pedig már úgy kérlel.de hát nem lehet fekete téli szövetkabátban ÉS tornacipőben parádézni,mert mindenki hülyének néz.
aztán jött egy csomag a boltba,szállítólevél és számla kutyulva,délig az asztalon hentergett a cucc,mert anya addig nem jött be én meg agyvérzést kaptam.aztán egy kókuszpatkó elfogyasztása csodaként hatott.mindamellett,h "jócucc",állatira megváltott.felpörögtem,beindult az agyam.aztán jött egy cuki üzletkötő,aki bő 40 percig várta anyát,addig meg eldumáltunk.élmény volt.
itthon Tesó valami felismerhetetlen állagú,illatú valamiakármit csinált és megpróbálta eladni nekem finom 3 perces sütinek.amit a mikroban csináltmeg.egy kanálnyi 'finom' süti és eldöntöttem,h eztán hetekig mákot nem fogok enni és Tesó főztjéről is lemondanék hónapokig.ennyit a többévnyi kitartó főzőcskéről,amit annak szellemében csináltam,h Tesónak legalább a kulináris ízlését kialakítsam egy elfogadható szintre.de nem.ő mikroban akar sütit csinálni.egy világ omlik össze bennem.
most pedig a Vacsoracsatában kellett végignéznem,h tehénpisit iszik vmi idióta celebünk.elsírom magam.......



....a röhögéstől. :P

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése