SzAnDiI BlOgJaA.♥



2010. március 23., kedd

rouge.

reggel nem bírtam felkelni.mindettől függetlenül lekéstem a buszt.illetve a szemétláda nem várt meg.látta,h futok(pedig qrvára nem szoktam)felléptem a rohadt járdára és abban a pillanatban kikanyarodott...ezzel nem lenne gond,ha a városban lennék és mondjuk 1-2 utcával arrébb elmegyek egy másik busszal,vagy várok 10 percet.neeeem.hazakulloghattam és fél órával később mehettem ki újra.és megkaptam az Avonos cuccaimat.az göndörítő szempillaspirálomat.a hajfényspémet.a vörös rúzsomat.hát gyerekek,semmi ego,de kibaszott jól nézek ki vele.kicsit ribancos,de csupa piros kiegészítőm volt és zöld felsőm,szóval állati csini összképpel.
aztán pitizhettem Kittinek,mert sok van a rovásomon és állati kínban voltam,hogy elé kell állnom.de jól kezelte.hála isten.
aztán unatkoztam kicsit a boltban.énekelgettem segget rázva a pult mögött...áááá,a szokásos.
aztán bezártam és igyekeztem gőzerővel mondogatni magamnak,h igen,jól nézek ki, kis mosoly és minden rendben lesz.annnyira bejött.:D
aztán egyrohanásban voltam és odaértem táncra.hála a magasságos mindenakárminek,lerövidítjük ezt a kibaszott J.Lo számot.szóval lassacskán befejezzük.bár,van az a rész,amikor sosem a jó irányba forgok.ráadásul duplán kell.annyira logikátlan jobbra,mikor balra kellene.francegye meg.aztán ma eldöntöttük,h mit fogunk tanulni a következő 10 alkalom alatt.vmi állati szexi ez az egyiptomi tánc.nem tűnik nehéznek.nincsenek benne állandó ritmusok és ismétlések,és bonyolultabb mozdulatok.pont ilyet akarok végre ehelyett a szar helyett...
jaj,ne felejtsem el,írni kell tanáromBeának,h küldje át azokat a számokat.
ja és április 3án lesz a nemzetközi párnacsata nap.Győrben a városháza előtt téren lesz 16 órától.párnát hozzatok,én ott leszek :D
na mentem
álmodjatok velem.
csók:A

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése