SzAnDiI BlOgJaA.♥



2010. március 10., szerda

alszom

elmondom mivan.holnap nem dolgozom.else hiszem.végre alhatok.hallelujah.de nem ez a lényeg.tegnap nem írtam.te ne tudjátok mennnnnnnyire kínban voltam.csak az van(,és ez tök vicces),de mégis sajnáljatok,nem volt net.értitek???ha a betárcsázós kőkorszakban lennénk azt mondom,rendben,de mi a francért találta ki a sok monitorfejű informatikus az ADSL-t.meg a szélessávot,meg a franc se tudja mit.és nem volt net.Apa mindent elkövetett,h megjavítsa,de nem jött össze.hát én,húúúúúú.megint lefeküdtem 9kor.mint az óvodások.és nem aludtam ki magam.holnap viszont dagonyázok.egész nap.aztán pénteken Pécsezek kicsit,Samuval,és ettől már most jókedvem van.
ésamúgy ezen a héten,szünetelek a diétámban.persze hétfőtől dupla erővel folytatom,mert Colo-nyitóra szeretnék legalább még egy 10est ledobni.minimum.de most szünet van.de addig viszont végre eszek vmi illegális kaját,szóval a heti menü közt szerepel a tojásos nokedli,a bolognai spagetti,meg egy gyros.ez utóbbi Pécsen kerül majd elfogyasztásra.
na megyek,mert aludnom kell.holnap felkelek és esküszöm írok vmit,de most megyek.
legyetek rosszak és szeressetek,mert megérdemlem.
csók:A

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése