SzAnDiI BlOgJaA.♥



2010. március 30., kedd

ezzel is megvagyunk.

jelentem túl vagyok életem első telefonos, pénzkicsalós, átveréses, szemétládaemberekvannak a világban akción.ugyanis felhívtak,egy ismeretlen számról.a nő közölte,h oké,nyertem még ma megkaphatom az Unicredites bankkártyámat,HA...
(innentől esik le,h a nő szívat)
ha most azonnal,lehetőleg 20 percen belül feltöltöm a kártyám 20 ezer forint értékben.(persze a pénzt, ha akarom a nyereményemhez csapják a bankkártyára)és akkor már ma mehetek vásárolgatni és arra költök 1 millió 700 ezer forintot,amire tetszik.persze sokkot kaptam,de aztán beugrott.túl sok Svindlereket néztem a Spektrumon.és a nő még hozzá tette,h ne kezdeményezzek kimenő hívást,mert így autómatikusan kizárnak a játékból.oké,de azt meg Ő nem tudja,h van vezetékes telefonunk és rögtön hívtam Anyát.20 másodperccel később már atomjaira volt szétszedve a telefonom,úh NEM VAGYOK ELÉRHETŐ.bocsi.de Anyát már egyszer megszívatták és azt mondta,h a T-Mobilos ügyfélszolgálat szerint az a legegyszerűbb,ha egy ilyen hívás után szétszeded a telefonod.szóval a mai nap tanulsága:ha nyersz valamit az a tied.és NINCS feltételhez kötve,utólag.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése