SzAnDiI BlOgJaA.♥



2010. március 2., kedd

sokkrumplis.

egész nap elmélkedtem.mindenen járt az eszem,legfőképp azon,h mégis mi a francot csináljak ezzel az érzéssel.ami hatalmába kerített vasárnap környékén és 2 szabad,nyugodt percet nem hagy azóta.bár ma ez azért változott,főleg,mert jó könyvet olvastam,és mert reggel 3/4 4kor arra ébredtem,h majdnem felsikítok fájdalmamban.olyan szinten fájt a hasam,illetve pontosítok olyan volt,mintha 1000rel késsel akarná vki belülről kivágni magát.rémes volt.ki sem alszom magam rendesen,meg erre ébredek.Kittikéhez beérve összeült a csajegylet és megállapítottuk,h nekem bizony hólyaghurutom van,valszeg felfázással kombinálva.van róla elképzelésem,mikor is szedhettem ezt össze,de inkább nem mondok semmit.inkább rákenem,arra,h sosem hordok papucsot,mert utálom a papucsokat.a család meg ezt a szokásomat,de tenni ellene nem tudnak...:P
egy élmény volt úgy dolgozni,h se ülve,sem állva nem volt jó,úh leginkább kétrétgörnyedve töltöttem a napot,leszámítva,amikor enyhült kicsit és amikor bejött egy vevő és muszáj volt egyenesen állnom.aztán délután azon gondolkodtam,milyen véleményt írjak iwiwre S.Bencéről,mert ő olyan édeset írt tegnap,h totál elvoltam olvadva:D
bár két olvadás közt,azért elképzeltem,h sokszorosítom magam és mindenki agyára megyek,főleg mikor 5perces vagyok,meg rámjön a hiszti,meg havonta egyszer elviselhetetlen vagyok.szószerint.na olyankor fohászkodjon mindenki vmi felsőbb energiához.:P
aztán találkoztam Beával zárás után és megbeszéltem vele ezt az idegbajos hülyeségemet,megállapítottuk,h nem vagyok normális és teljesen csődöt mondott a női megérzésem és a büszkeségemből egy csepp sem maradt.de ez nem új.
aztán hazaérve rám jött,h nekem főznöm kell valamit.úh nekiálltam krumplilevest csinálni.pirított kolbásszal és szalonnával.jó cucc lett.most készült el és olyan sűrű lett,h megáll benne a kanál.most meg itt ülök gép előtt és fáj a hasam és eszem a levesem és arra gondolok,legyen már 11.e.
hogy újabb NEM stimmelős aranyköpéseket gyárthassunk...
na de most megyek,mert repetáznom kell...
Csók:A

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése