SzAnDiI BlOgJaA.♥



2010. március 12., péntek

bazár.

mivel nem mentem ma Pécs felé,elgondolkodtam,mit is kezdjek az egész héten összegyűjtött lóvéval,amit csupa olyan dologra kellett volna költeni,mint buszjegy,meg szobabérlés.sokkal szimpatikusabb az az ötlet,h felmegyek vmi oltári bizsuwebáruházba és fillérekért összegereblyézem az egész tavaszi kiegészítőarzenálom.merthogy a tervezett összegből,írd és mond 18 db kincset sikerült kiválasztani,postaköltséggel.megjegyzem,ha ugyanezzel az összeggel a kedvenc bizsusomhoz megyek(Csokoládé és a fodrászkellékes a Kisfaludy utcában)akkor sztem 5 új cuccal sem biztos,h hazatérek.ezek után még pár körömlakkot kell beszereznem,szintén webáruházból,és készen is lennék ilyen ügyben.jövő héten,meg az új cuccaimra gyúrok rá,amiket szintén kinéztem és szintén web-bazárból fogom megrendelni.számolgattam és bárhogy is nézem,a postaköltséggel is jobban jövök ki,mert az üzletek pontosan ezeket a cuccokat szorozzák ki olyan haszonnal,h inkább itthonról,ágyból,rendelgetek és ezjónekem.klasszisokkal jobb.
na,viszont Édesapa letöltötte nekem a Precious c. filmet(Samu ajánlásával)és most megyek megnézni.
Csók:A

2 megjegyzés: