SzAnDiI BlOgJaA.♥



2010. március 3., szerda

leltár.

arra gondoltam,h kicsit leltározok.visszakerestem az újévi fogadalmaimat és átnézem,h van e bármi,amit megtartottam.és meglepődtem.
1. és egyben a legfontosabb: TARTANI A MEGKEZDETTFOGYÓKÚRÁT!!!!!---ez kipipálva.sikeres.
2.leállni a fölösleges pénz szórásról.vagyis melóba csomagolok kaját és nem veszek és havonta max 2-3 ezret költök magamra,ésmax 2x ennyit a szórakozásra.a maradékot pedig mindig félrerakom az aktuális gyűjtésembe(fényképezőgép és tavaszra újConverse tornacipő,ha lehet szám szerint két pár-első célok)---bár van új Conversem,de a fényképezőgép tökre kikerült a célok közül.főleg,h a közelmúlt eseményei hatására,teljesen önellátóvá kellett válnom a fizumból.szóval félsiker.
.továbbra is ellenállni a káros szenvedélyeknek.értsd édesség,újságok.és ellenállni a galád barátok csábításának,akik sosem felejtik el megkérdezni tőlem,h kérek e cigit.----nagyjából stimm,azt az egy alkalmat leszámítva,mikor olyan részeg voltam,h azt sem tudtam,h a számban cigi van.félsiker.
4.kevesebb időt töltök majd Tvzéssel és számítógép előtt ücsörgéssel.....naná.mivel csak én dolgozom a boltban,nem nehéz ezt betartani,mivel olyan hullafáradt vagyok,h erőm sincs még üldögélni sem.sikeres.
5.több sportolás.----őőőőő.a szándék megvolt.de sajnos olyan elképesztő fáradtság vesz rajtam erőt,h örülök,h táncon nem esem össze.de még mindig nem jó ez így.sikertelen.
6.meg kell tanulnom korizni.----áááá.semmi.pedig azóta már vége lett a kori EBnek és az Olimpiának is.sikertelen.
7.le kell nyelvvizsgáznom.----ehhez fiatal még az idő.sikertelen.
8.havi 3 könyvet kiolvasni.-----januárban kb a heti 3 divatja dívott.és nem nagyon adtam alább.sikeres.
9.hetente egyszer szobát takarítani.----apa minden vasárnap porszívózik.képtelen elviselni,h én vele ellentétben NEM vagyok rendmániás.ami kapóra jön,de amúgy is megvan a heti 1 óra pakolás.sikeres.
10.túl esek bizonyos dolgokon,amiktől eddig féltem.most is félek,de most edzem magam a túlesésre és túlélésre.----semmi.de legalább ott van Ő.ami nem éppen jó választás,de kitudja milesz.egyenlőre sehol sem vagyok ezzel.sikertelen.és ezt sajnálom a legjobban.
11.végre kerítek magamnak valami pasit.----hú hagyjuk...találtam.és mire mentem vele.nemjóezígy.sikertelen.
12.mindig időben viszem vissza a könyvtári könyveket.----sikeres.hálaégnek.
13.nem stresszelek más idiótaságai miatt.----nem bírom megállni,ha szegény barátaim szenvednek,muszáj őket helyrerakni.vagy segíteni.de lényegesebben kevesebbet stresszelek.az Én életem is elég káosz.sikeres.
13+1:tartom az itt leírtakat,mert csak így fogok tudni normálisan élni és nem becsavarodni.-----a 13+1 ből sikeres:6.de van két félsiker is,úh mondjuk 7 pont.ami pont a fele.ebből ha lejön,az amihez még nem telt el elég idő,meg az,amiről nem csak én tehetek,akkor azt mondom,ami tőlem telt,az egész jól alakul.szép volt Szandika.

5 megjegyzés:

  1. szia:) ne haragudj, h csak most írok:)
    köszönöm a kitüntetősdit, kedves tőled. örülök, h tetszik, amiket irogattam, (gondolom, nem könnyű kitalálni, hogy épp mi a fenéről bezsélek) bár fontolgatom, h nem írok többet.. majd meglátjuk..
    puszik

    VálaszTörlés
  2. Az aranyos, hogy az édesség és az újság is a káros szenvedélyek között van :) Nem lehet, hogy nem mondasz le róluk teljesen, csak alkalmazod a 'módjával' elvét?

    VálaszTörlés
  3. Coff:nemáááár

    Csibike:hajlandó vagyok efféle kompromisszumokra:D

    VálaszTörlés