SzAnDiI BlOgJaA.♥



2010. március 21., vasárnap

fiatalok.

tegnap megint voltunk bulizni.illetve karaokeztunk egyet.mit ne mondjak részegen jobban hangzott a Zombie a Cranberriestől.Tesó és TitaBencéje megint előadták a nagydrámát és kb 1 teljes órába telt rávenni Bencét,h ne induljon el Győrbe éjfél után.és közben azt is bizonygatni kellett,h Tesó a világon semmit nem akar attól a sráctól,és nem igaz,h nem esik már le neki,csak azért lett óriási botrány ebből,mert Bence ezt csinálta belőle.de nem hitte el.és már agyvérzést kaptam a sok hülyeségtől.miután végre ezt megbeszéltük,akkor Kisevire jött rá az 5perc,amiről nem derült ki,h mégis miért történt ez,de akkor meg ő ült le a földre és nem volt hajlandó felkelni.erre mindenki más is elfeküdt ott ahol éppen voltunk(Fortuna előtt).és megint nekiálltam hosszú percekig könyörögni,h mennjünk már,mert mondjuk késő van,mert hideg van,mert unom ezt a marhaságot.erre Tesó(aki még mindig nem beszélte meg Bencével a dolgait)közölte,h neki elege van már és elindult haza.Bence követte,de visszajött,h ő leszarja.aztán megint ment a műsor,Kisevi felkönyörgése a földről és hirtelen elindultunk.mire hazaértünk Tesó megint feküdt, a bejárati ajtónk előtti lépcsőn és gyorsan be is ment,miután kinyitottam az ajtót.erre Bence kezdte el megint,h ő kurvára nem jön be és elindul Győr felé,mert képtelen Tesó mellé lefeküdni és értsem már meg ezt az egészet.na akkor megint veszekedtünk és végül nagy nehezen bekönyörögtem az ágyba.girlpower.
ma reggel meg arra tántorgok ki,h ezek összevissza ölelkeznek meg puszi meg miegymás.hát jó.ezért erőlködtem.hogy ezek percek alatt minden feszkó nélkül kibéküljenek.istenem,fiatalok.
ma meg tömérdek mennyiségű Britney számot töltöttem le.imádom.
aztán köszöntöttünk nagybácsit,aztán néztem szuperexnős filmet.most meg fáradt vagyok.holnap nem dogozom.juhéééé.és egy hét múlva megyek Pécsre.várom.defurcsa.

4 megjegyzés:

  1. mit írtál? azt h várod? :D hova tűnt az a Szandi,aki utál ide lejönni?

    VálaszTörlés
  2. azóta Szandi találkozott egy Bencével....
    plusz meghalok a kiváncsiságtól,hogy tetszik-e a meglepcsi amit nektek vettem szülinapra...

    VálaszTörlés
  3. ohoooo :) előre is köszönjük :D azt hittem valaki ellopta a mi Szandinkat. :)

    VálaszTörlés