SzAnDiI BlOgJaA.♥



2010. március 27., szombat

meglepetések egész sora.

este buli.és én már most túl vagyok egy manikűrön,egy hajmosáson,egy zuhanyzáson és már bekészítettem a hajcsavaróimat.nem akartam nagy feneket keríteni a dolognak,csak egy 'átlag' szombat este bulival,de olyan hajcsavarós kedvem van.mindig egyenesre gyúrok,most nem.most van kedvem órákig tollászkodni.amúgy Anya és Apa leléptek.mienk a kéró,de minek,ha egyszer nem leszünk itthon mi sem.sebaj.ja,hogy hova is mentek?hát kérem Dobogókőre, egy éjszakára, vmi tudjabánathány csillagos hotelbe,vagy hova.ez ma reggel derült ki,mikor arra ébredtem(8kor),h Anya(!) fütyörészve csinál reggelit.kezdeti sokk után,közölték,h mennek és ez meg az így meg úgy.okéééé.mondom.
magam előtt látom Anya arcát,mikor pár órával később felhív és tök izgatottan csiripeli(esküszöm csiripeli)hogy rávette Apát(!),hogy menjenek kirándulni!!!!!!!!!!!!!!!!!!na kérem,lassan betöltöm a 21. kibaszott évemet,de én Apát még sosem láttam kirándulni.sehova.Apa és az 'autóval a sarokra' szinonimák.De Anya rávette!!!!!!jóisten.nem szeretném elképzelni sem,hogyan.
de Anya megesküdött rá,h sok fényképet fog csinálni,mert ez pirosbetűveldupplánaláhúzva fog bekerülni a Tóth család történelmébe.az élet csupa meglepetés.
amúgy holnap este felé szeretnének hazajönni,szóval ha valakinek alibi kell,vagy egy szabad szoba(:P)akkor nyugodtan...
én meg megyek hajatcsavarni.
csók:A

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése