SzAnDiI BlOgJaA.♥



2010. március 15., hétfő

SK vs. NK

jut eszembe.nem is mondtam,tegnap csajbuli volt.illetve Kisevivel és Pancsusszal néztünk Spiderwick krónikákat,majd Narnia krónikája véget.egy élmény volt.Kisevi megállás nélkül fotózta a SK-s Lucinda nénit,majd átváltott NK-s Aslanra...és csinált pár képet nekem az übercuki Edmundról is,alias Skandar Keynesről.persze közben önegójuk ékes bizonyítékaként kb fél millió képet lőttek el saját magukról is.és párat voltak kegyesek csinálni rólam.eszemszívükdecukik.
és megnéztem végre a nőnapi buli videóját,amikor Patya táncolt ugyebár a YMCA-re.*sikitvaröhög*
ma pedig miután ódákat zengtem itt,elmentem vámpíros filmet nézni(Van Helsing-imádom)aztán néztem Wasabit,aztán meg néztem bugyuta filmeket a TVben.majd túljutottam a Jégkorszakon,most meg Godzillázok.éljenek a nemzeti hősök.
közben pedig chateltem.amit nem szoktam,mert idegesítenek a vadidegen faszfejek,akik rám írnak,h nincs e kedvem nézni,ahogy webcamba mindenféle dolgokat mutogatnak.hát igen.ez az amire sosem leszek vevő.de néhány istenbarma még nekiáll győzködni,h de, h jó lesz,meg minden.egyilyen csetelést 1 hét alatt heverek ki.annnnnyira vicces.
de ma jól is jártam....
most pedig húzok,mert holnap vár a munka,amitől mondjuk nincs jó kedvem.lehetne már végre tavaszi szünet,mert akkor bizisten minennap Tesót küldöm be magam helyett...
na álmodjatok velem,legyetek rosszak.
Csók:A

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése