SzAnDiI BlOgJaA.♥



2010. március 30., kedd

iszonyatra fáj a torkom.de tényleg.mindjárt kiszakad és új életet kezd nélkülem.próbálom meggyőzni,h maradjon és ennek érdekében bevetem a kedvenceit,éppen egy hatalmas kancsó limonádét csináltam(mézzel) és persze azonnal ment is az első pohár be a mikróba 2 percre,h über forrón megigyam.vadul lázad.de a fagyira várnia kell.én ugyanis lázasan nem fogok kóvályogni a faluban,a bolt meg fényévekre(pontosan 15 percnyi sétára)van tőlem.talán Tesó megszán és hoz nekem,mikor jön haza.
közben hívott Anya.a lista az előszoba szekrényre kifüggesztve(végigolvasni is fárasztó,nem ám megcsinálni)és akkor most mondjam el,mivolt ez a tegnapi.merthogy tegnap egy helón kívül egy árva szót nem szólt.semmit.csak dühös méregetést kaptam.most meg közölte,h ez így annnyira nem frankó és kapjam össze magam.mire én közöltem,h nem is értem miről beszél,mire ő:vagy költözzek el,és akkor felőle azt csinálok amit akarok és akkor nem megyek suliba,mikor nem akarok.és akkor nem kell neki állandóan csatáznia velem mindenen és akkor elkezdte sorolni azokat a barátaimat,akik külön élnek a szüleiktől.de ekkor már nem is figyeltem rá.
aztán meg ezzel zárta:és különben is,mi ez a marhaság,h megint egy pasi miatt csinálok ilyesmit.no comment.Anya semmit nem ért az egészből.úh nem is kell őt fárasztanom ezzel.
inkább alszom egy kicsit.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése