SzAnDiI BlOgJaA.♥



2010. március 3., szerda

azért kicsit élménybeszámolok is.
egy csöppöt azért enyhült ez a hólyaghurutosdi.egész nap fájt,de legalább nem erre ébredtem.
elkezdtem olvasni a True Blood könyvalakját.kár,h nincs HBO-m.sztem tutira kedvenc sorozat lenne.de majd letöltetem én ezt vkivel.vagy nem tudom.ezt látnom KELL.
Kittikénél minden oké,azt leszámítva,h szegény lány teljes jobb oldala fáj és vmi gyógyragtapaszok egész sora fogja egybe.különben szétesne.ez tuti.
aztán ma nagyon bekajáltam.szégyen-gyalázat,de szénhidrát napon mindig ez van.mindegy,holnap koplalok.remélem kiegyenlítem a számlát.Kitti szerint megint fogytam,amit addig úgysem tudok meg,míg felnem próbálom a ballagási szoknyám.amiből úgy másfél hónapja lett bevéve.ha megint lötyög,akkor egyértelmű.
aztán,ma kitaláltam,h lehet soktésztás "kínai levest" mikróban összehozni.a tészta adott volt.volt hálaégnek egy boltban felejtett tálkám.és végre lett mikró is Kittike szomszédjánál.szóval kaptam Kittitől forró vizet és a mikróban szétfőtt a cucc.ezzel is megvagyunk.
délután olvastam és azon gondolkodtam,h mekkora mázlisták ezek a könyvszereplők.úgy értem,h találnak maguknak pasit(illetve a pasik csapnak le rájuk,anélkül,h a főhősnőnk az ujját is behajlította volna) és azok hirtelen csak úgy a semmiből az életüket is bármikor oda adnák a lányért.és akkor még arról nem is beszéltünk,h mindezek mellé jön,h a világ legszebbnek leírt pasijairól beszélünk,akik álllllatian jó szeretők is.amúgy.hát igen.kellett nekem szexelős vámpírkönyveket kérnem karácsonyra.mostmeg irigykedek Sookie Stackhousera.grat Szandi,csak így tovább,szívem.
aztán miután bezártam, vettem két újabb "kínai levest".ezúttal currys csirkéset,meg kacsásat.aztán épp elértem a buszt.és a következő megállónál,majdnem elkiáltottam magam,h már mégis mit keres Samu Győrben és nekem nem szólt róla.aztán kapcsoltam.h nyílván Pécsen van és kitudja mit csinál.de annnnnnyira hasonlított a buszos srác rá, leszámítva a haját.mert az világosabb volt és elég bénán volt "belőve".márha bevolt egyáltalán.plusz világító kék szemekkel volt megáldva.és itt ki is merültek a lehetséges különbségek.próbáltam nem feltűnő lenni és bámulni,de nem jött be,még jó,h leszálltam.
aztán a másik buszon újabb vizuális élmény,ezúttal Márk volt a soron.nos ő volt az,akivel még egy csapatban vízilabdáztunk és szent meggyőződésem volt akkoriban,h ilyen szép hátat aligha látok én mégegyszer.és akkor ott volt vmi haverja,akinél még kabátja ellenére is sejtettem,h hasonlóan nézhet ki egyszál fürdőgatyában......franc.
itthon megfőztem a leveskémet.és bár rendesen elvannak eleresztve fűszerekkel,azért én még szükségét éreztem 4-5 csavarásnyi frissen őrölt borsnak és majdnem 1 evőkanálnyi extra currynek.két kanál után már úgy zsibbadt a szám,h ha az egész fogsoromat kikaphatnák,fel sem tűnt volna.
aztán ez az Infinity.hááátgyerekek.nagyon kivagyok én éhezve erre a Colo nyitó bulira.
olyan furcsa ez.mert mikor tavaly mentem úgy mentem,h jó kész elmegyek,csak mert olyan szépen kértétek,de hogy én oda többé be nem teszem a lábam,arra mindenki vegyen mérget.erre augusztusban és szeptemberben minden szombaton ott evett a rosseb.most ez még rosszabb lesz.sztem white partyt meg habpartyt fogom csak KIHAGYNI.csak már tartanánk ott.
na aszem ide most ennyi.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése