SzAnDiI BlOgJaA.♥



2010. március 18., csütörtök

ez tetszik.

ez tényleg egy jó nap.élvezem.reggel Apa bevitt a városba,úh tök korán beértem,ezért Semiramisos kávéval indítottam.napszemüvegben,fülembe dugott hangos zenével,vigyorogva vonulok a Barossúton,veszek egy újságot,megyek dolgozni.jó kedvem van.csak 2ig fog tartani a nap.beérek,felpörgök,pakolás és takarítás közben éneklek.vásárló nemsok van,de süt a nap,nekem jó kedvem van,Kitti is ölelgetve fogad,minden annnyira jó.aztán kettőkor befut Tesó,én meg hirtelen ötlettől vezérelve kitaláltam,h ajándékot fogok venni.Niki és Reni ajándéka így kipipálva.nem lövöm a le a poént,mert úgyis elolvassák.hazafelé Rolii is fenn volt a buszon,örülök,mert meccseken kívül alig látom és hiányzik.itthon ettem egy kis pizzát,Bence is befutott,Anya is hazajött,neki is jókedve van.ma minden jó.ez tetszik.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése