SzAnDiI BlOgJaA.♥



2010. március 20., szombat

FELSZABADULTAM!!!!!!!

Tegnap este úgy döntöttem,h vége,ennyi volt,most már TENNEM KELL valamit.nem biztos,h jó megoldást választottam,de teljesen mindegy,hogyan és miképpen,de elkezdtem felszabadítani önmagam.a tegnapi Dáviddal való 'találkozás' igazán mélyen ütött.és bár erőt vettem magamon,mégis begyűrűzte a negatív gondolatokat a fejembe.lesírtam minden sminkem,majd 5 perces korrekció(ami egy vicc és még a fogmosással is több időt töltök általában)után,fésülködés nélkül indultam ki bulizni.ilyen fejel a Tv elé sem szoktam beülni.de sem Patyát sem Papit nem akartam megbántani azzal,h ki sem megyek.odaértem és 4 tequiát döntöttem le egyetlen perc alatt.majd befutott Patya és kirángatott a Fortiból és elsírtam magam.úgy értem gyakorlatilag kitört belőlem egy óriási zokogás.persze Patya képes arra,hogy kiszedjen az önmarcangolás legmélyéről is,most sem volt másképp.miután visszamentünk én reflexből a klotyóba menekültem.mire kiszedett onnan is.és kezembe nyomott egy poharat,h azonnal húzzam le.kb 10 perccel 4 tequila után.nem véletlenül ittam csak azt.sosem iszom semmi mást.de ezt csak úgy lehúztam azzal sem foglalkozva,h mi meg minden,nekem már úgyis mindegy.alig 15 másodperccel ezután a WC fölött görnyedve sírtam el a sminkem tényleg utolsó foszlányait.és EKKOR jöttem,h ez így nem megy.4 évvel a történtek után,nem tarthatok még mindig ott,hogy akárhányszor meglátom sírással és önsanyargatással töltök egy teljes hetet.legalább.
szóval miután visszajött a 4 centi viszki,4 tequila,egy tábla epres csoki és némi ropi és a hajam összevissza lógott és bőgtem mint kiskoromban,ha hánytam és rémesen néztem ki,rájöttem,h ez így kurvára nem buli nekem.változnom kell.fel kell dolgoznom.túl kell lépnem.nem akarok folyton nyavalyogni itt sem,meg amúgy sem.szóval pozitív dolgokat fogok mondani.ma 11ig aludtam.na?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése