SzAnDiI BlOgJaA.♥



2010. március 31., szerda

semmi sem jó most.

összevesztem anyával.már megint.elegem van nekem ebből a szarságból.20 és fél kibaszott,nyomorúságos éve szekál a hülye családom.de tényleg.kurvára nem tehetek róla,h kövér vagyok.genetika,szar gyógyszerek gyerek koromban,most meg pajzsmirigy gondok,stb.világéletemben mozogtam,sosem tömtek édességgel,cukros löttyöket ünnepnapokon ittam,egyszóval egészen jól tartottak ilyen téren.mégis akkora vagyok,mint két vágásra utalt disznó,összekötözve.tehetnék ellene,de nem megy.sosem voltam kitartó típus.egy kibaszott karkötőt nincs türelmem megcsinálni gyöngyből.nem éveket arra szánni,h megfeleljek az embereknek,akik valamiért azt hiszik,h nincs élet 60 kiló felett.van.jelentem,kurvára van.lehet,h nem olyan jó,lehet,h sokkal nehezebb,de mennyivel jobb ember vagyok mint egy önimádó,egyszál tangában iwiwen pózoló agyatlan kis kurva.értem én,h ettől függetlenül nekik áll a világ, én meg megnézhetem magam,h 20 és fél évesen egy kibaszott egyszarvú vagyok és nem is számíthatok változásra mostanában.de akkor is belefáradtam ebbe.
apai nagyszüleimmel kezdődött.a súlymániás öreganyám,aki nem bírta elviselni,h megint kövér lett klimax után.mindig emlegeti,h mekkora volt a dereka 20 évesen.merthogy ő 70 kiló volt és ez iszonyat kövér,és lefogyott és most meg fejre is állhat,nem változik semmi.és most meg engem szekál.ő persze csak jót akar,de azt sosem kérdezte még meg,h nekem így, most mi a gondom.van e egyáltalán problémám.semmit nem kérdez.elkönyvelte,h én egy boldogtalan dagadt disznó vagyok,pechjére az unokája és szent kötelessége a lelkemre beszélni,h fogyjak.ezt kb 8 éves korom óta hallgatom.akárhányszor elmegyek hozzájuk.csak mindig más ürügyekkel.ha eszem náluk vmit,rögtön elkezd figyelni és egy kanálnyi többlet kaja esetén már rámszól.és én ebben élek.
és aztán elkezdte a másik mamám is.bár ő tök normálisan kezeli,csak azt kérdezi meg,h aznap éppen mint ehetek a fogyókúrám szerint és itt le is tudja.nem szekál.
aki mostanában kezdett el baszogatni azok a szüleim.anya még úgy ahogy bele is szólhatna végül is ő tölti fel a hűtőt,plusz mondjuk ő lefogyott és tartja is a minusz 23 kilót.de h Apa miazistenharagjáért pofázik bele,arról fogalmam sincs.annnnyira rohadtul feszült vagyok emiatt,h nem bírom ezt az egészet.ráadásul anya arra is rájött,h azzal tud a legnagyobbat szúrni,ha a pasi témával jön elő.hogy ne is csodálkozzak,meg ne is sírjak,ha senkinek nem kellek.mostanában mindig ezzel jön.és ez annnnnnyira fáj.mert ez az egy dolog hiányzik úgy istenigazából az életemből és ezzel nem tudok mit kezdeni.ezt nem lehet megvenni,ezt nem lehet egyedül csinálni,ehhez kell valaki.de tényleg nem akar engem senki sem.
sztem abbahagyom az egész fogyókúrásdit,mert elegem van belőle.mióta elkezdtem szinte semmi sem változott.annyi régi ismerőssel találkoztam már.és senki(!) nem mondta,h fogytam.tesóm összesen 4 kilót fogyott(kb két éve)és ezt rögtön kiszúrták azóta is.én meg 21et és senki le se szarja.hát megéri?nem.annyira nem.annyit értem el vele,h megutáltam a paradicsomot,a legtöbb gyümölcsöt,a K betűs zöldségeket.gyakorlatilag alig eszem már.annyi változatosság nincs mintha nem lenne pénzem bármi kajára.szánalom az egész.sztem abbahagyom.vagy tartok vmi több hetes,hónapos szünetet.vagy nem tudom.annnyira tanácstalan vagyok.semmi sem jó most.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése