SzAnDiI BlOgJaA.♥



2010. március 25., csütörtök

Bencének.

Bence lebolondozott,amiért kikutattam másik Bencének(Samu)hogyan lehet Nobel díjra felterjeszteni valakit.sztem fontos közösséget szolgáló feladatot pipáltam ki,de vártam,h ki lesz az első aki beszól érte.nem csalódtam :D :P
miután ezt közölte,5 perce azon van,h listát írjon,h mit szeretne olvasni a blogban.persze csak a mai napom érdekli,ötleteket nem ad,de azt kikötötte,h írjam le a mai kajálási dolgaimat.(mert ez oly sokakat érdekel)de azért elmondom.masszív 1 órán keresztül pucoltam gombát,majd 2 óra alatt összeraktam,mint gombapörköltet,mint gombalevest,mint gombásmelegszendvicskrémet.és utóbbiból ettem is ebédre.és egyébként ma szénhidrát napom van.
NA.
aztán miután Tesó hazajött kinyögte,h neki lesz holnap suli,keményen 1 órája lesz is,és szombaton is lesz,rövidített órák formájában,de Tesó dolgozik,úh neki tök mindegy.
aztán megírtam a körüzit iwiwre,hogy április 3án párnacsatázni megyünk Győrbe a Városháza elé,16 órára.amúgy szeretettel várok mindenkit,3 kor gyülekezünk a szökőkútnál.
aztán Tesóval elkezdtük szervezni a pizsipárrrííít is,de miután Anya megjött közölte,h ki van csukva,h megint két napig ellepjék a házunkat a barátaink.szóval leredukáltuk csajpartira,9 fővel.remélem mindenki eljön.
most meg vacsiztam,és most meg Bencével MSNezek.ennyi.holnap dolgozom.nemakarok.
Csók:A

javítva:2 perccel később...és még kötekedik is...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése