SzAnDiI BlOgJaA.♥



2009. december 14., hétfő

Xmas special edition.

bocsi-bocsi.de milliókettő dolgom van.először is rengeteg a meló.aztán ha meg nem dolgozom,akkor meg itthon megy a takarítás,mert örülök,h végre itthon csinálhatok valamit.múlt héten is ez volt.csütörtökön és pénteken végre tudtam kicsit vásárolgatni.úh Titának minden ajándéka megvan.Anyának és Apának márcsak apróság kell,Mamáknak még gondban vagyunk.elég nagy gondban.mert 10 nap van karácsonyig és ajándék nuku.fényképes naptárat szeretnénk,csakhogy nekem nincs időm képeket összeállítani,Tesó meg lusta.aztán Bea ajándéka elég hátráltatott állapotban van.ugyanis a kinézett ajándék elfogyott és nem szívesen invesztálnék másba, illetve nem fizetnék ugyanazért két és félszer többet,még akkor sem ha Bea megérdemli.aztán másnak meg nem igazán terveztem ajándékot venni.de ez is bőven sok.már az a része,h sok helyre kell vele rohangálni.összegben nem sok.

illetve be tudok számolni arról,h a szobám végre (majdnem)teljes pompájában tündököl.a könyves polcot körbe futtattam a rózsaszín bolyhos izzósorommal(ami eddig a baldachinomon volt)és a könyves polc alsó polcára több szöget ütöttem.eddig is volt de most végig lett ütve.egyedül csináltam,és egy ujjam sem tört el.mindegyikre egy 'szolid' dísz került.illetve az íróasztal fölötti hi-fi tartó polcra is kerültek fel szögek,szintén 'diszkrét' díszekkel.állati tündéri mindegyik.persze a fára a legtöbbje kimegy és akkor majd a fáról lemaradó díszekből kell válogatnom.remélem sikerül majd szereznem egy új izzósort.majd attól függ marad e rá keret.bár nem fűzök hozzá túl sok reményt,mert Beának szombaton szülinapi bulája lesz,szóval újabb ajándék és bulizni is megyünk.

aztán anyával fixáltam a karácsonyi menüt.és meg is vettem hozzá a vegyes gyümölcsöt.amiből majd mártás lesz a husihoz.a husit majd még kitalálom milyen lesz,és sokféle fűszerrel lesz bekenve és kisütve.hozzá krumplipüré lesz,de beletörök egy kevés sültgesztenyét és pirítok bele némi szalonnát.és előételnek borleves lesz.sütit még nem tudom mit sütök.Tita ragaszkodna a mézeskalácshoz,de az a helyzet,h előreláthatóan fogok annyit dolgozni,h energiám és időm nem marad egész nap a sütő mellett állni.szívesen csinálnék Rafaellot,manduláscsókot és még vmi ilyesmiket.de apa elkezdett kekeckedni,h minek.merthogy mindkét mama rengeteget fog sütni. és mondom,mikor hozzánk eljönnek,nem adhatjuk nekik a saját sütijüket.erre roppant elmés módon- mintha a világot váltaná meg- közölte, h majd adjuk a másikét.mmint a mamák között cserélünk.mondom persze.mindenki süt valamit.tudom,mert végigkérdeztem.hát mi sem fogunk szégyen szemre kimaradni.kitudja hogy alakul.addig is mindenki örüljön ennek a frenetikusan, fergetegesen, fantasztikus időjárásnak és a HÓÓÓÓÓNAK!!!!!!!!!!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése