SzAnDiI BlOgJaA.♥



2009. december 19., szombat

még valami.

még valami,aztán alszom végre.a karis különből lemaradt,h már csak 5 ismétlem 5 nap van hátra karácsonyig.(rohadtul pánikba estem).aztán Reninek és Nikinek üzenem,h tökre kiment a fejemből Reni a hívásod,de miután a napokban beugrott,majd teszek valamit az ügy érdekében.másnem kiírom ide,h mindenki tanuljon belőle.de meglesz.bár ha megszereztétek az anyagot a szempontokkal,akkor írjátok meg komiba,köszi.már lejárt a leadási határidő,úgy tom,ha ez megnyugtat,24.e előtt időm se lesz még csak rágondolni sem.ha nem nyugtat meg akkor bocsi.nem tudok vele mit kezdeni. :S

és még valami.új zenelistát készítettem.de ez a tetű gép,ami mellett a lajhár is szanaszét unja az agyát,valamilyen kib*szottul rejtélyes okból nem jeleníti itt meg a zenéket,csak az új dizájnt,így a karácsonyi mixemre még kicsit várni kell.addig is ne piszkáljátok,nem fog megszólalni,ha mégis sikítsatok egy kommentet,köszike.
és még valami.mikor kiírtam,h küldjetek bármit amit kirakhatok,Kisati volt annyira bűbáj,és küldött egy képet.tette mindezt december 4én.én ma néztem meg először azóta a gmailes fiókom.annnnnnnyira sajnálom.küldtél egy tök vicces képet,amin tök jót röhögtem és tökre azt hihetted,h egy bunkó ribanc vagyok,aki csak beszél,de nem csinál semmit,csak nyavalyog.remélem nem utálsz,de ha mégis szar nekem,holnap majd visszahízelgem magam. :P
addig is kirakom a képet.


szerinte,idézem: "ez nagyon pofás és hozzád illő kép lenne....őrültek,mint Te"
hát köszi szépen :P lökött egy kép,imádom.köszönöm szépen,h elküldted,igazából ég az arcom,amiért nem raktam ki korábban,de ez most rávett,h legalább hetente egyszer felmásszak gmailos fiókomba is.

na fexek.alszok.pááás
Puszkó

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése