SzAnDiI BlOgJaA.♥



2009. december 6., vasárnap

Boldog Mikulást!

egyáltalán lehet ilyet mondani????végül is csak kapsz egy kis édességet és slussz,de remélem ettől mindenki boldog.én is kaptam már,de majd csak holnap ehetem meg őket,tudjátok fogyózom,de holnap olyan napom van,h ehetem.örömmel tudatom,h elfogyasztottam,a szezon első szaloncukrát.(szóval kicsit csaltam fogyókúra ügyben,de mivel tegnap alig ettem valamit,talán ezzel kompenzáltam)gesztenyés volt a szerencsés.és mivel most ezt elmondtam csak jelezném,még mielőtt vki veszi a bátorságot és urambocsá' megírja,a kedvencem a kókuszos szaloncukor.azt egyszerűen imádom.persze mindegyik szaloncukrot imádom(hülye karácsonymániás picsa),kivéve egyet:a sima gumicukor nálam ki van csukva.az nem szaloncukor,hanem gumicukor és én wááááá,rosszul vagyok tőle.pedig imádom a gumicukrot,de ez a karácsonyi dizájn,nem jön be és slussz.ezen kívül imádom az ilyen extrásabb szaloncukrokat.mostanság már annyifélét lehet kapni,és akkora választék van,h mindenki talál olyat,amiért majd adósságba veri magát és lefosztja a bolt készletét.(most nem magamról beszélek.......csak egy kicsit).ezenkívül imádom a habkarikát is.tesómmal versenyt zabálunk belőle.már úgy értem,anya vesz valamennyit belőle és rájárunk,h többet tudjunk enni belőle mint a másik.ugyanez megfigyelhető apai nagyszüleimnél,de akkor két unokatesóval is osztozni kell.összesen 3 unokatesóm van.semmivel sem több,szóval nem nehéz ilyenkor ajándékokban gondolkodni.mert mindenkire simán lehet költeni,mert úgyis jól jössz ki.na most viszont megyek,még majd jövök,de szólít a vasárnapi ebéd.nem felejtettem el,h tegnap lista nap van,készültem is,Titával kiegészítve és jövök a tegnapi buli beszámolóval.
puszipáááás

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése