SzAnDiI BlOgJaA.♥



2009. december 29., kedd

álom.net.

bocsika,de ez meg mi volt???a szöszi csajnak elég volt elmondania két mondatot és éreztem,h az agyam a film végére egy amőba értelmi szintjén lesz.hát nem tévedtem.csodálom,h még tudok egyáltalán értelmes mondatot írni.a sok cupp-cupp és elképesztő szőke beszólások és viccek annnnnnnyira fárasztóak voltak,h úgy érzem magam,mint akinek az elmúlt másfél órában a fején ugrált volna az egész pompomcsapat.amúgy a film durva hajrá csajok kopizása is kevés volt a megfelelő színvonalhoz.bár az alapötlet önmagában nem rossz és Steiner Kristóf a legédibb pasi a bolygón,úh nem fogom fikázni a forgatókönyvét,de a legtöbb "színész" leginkább annyira tehetséges mint én.a legnagyobb jóindulattal sem lehet színészi játéknak nevezni,amit egyesek műveltek.mintha az olvasópróbán lettünk volna.semmi arcjáték,semmi hangszínváltás,semmi.csak szöveg és környezet.komolyan mondom ez az "alkotás" a filmes élmény kategóriát olyan mélységekbe helyezte,ahova sosem szerettem volna eljutni.oda ahol a béke segge sem szívesen merészkedik.szóval,ennyi.sztem ezt a filmet nem fogom megnézni mégegyszer.pontosítok.qrvára rosseb hétszentség,h nem nézem meg.wáááááááááááááááááááááááááá

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése