SzAnDiI BlOgJaA.♥



2009. december 6., vasárnap

lista megint.

még egy lista született csütörtökön.lányok és fiúk,íme a húgom,vagyis Titám top10es pasilistája, kiegészítésemmel.
1 Czafit Bence-ez egyértelmű ja neked,de már megbocsáss,ha qrvára nem értek egyet.
2 Taylor Lautner-mert qrva helyes az Újholdban. de hát Jacob....:S
3 Cam Gigandet- a Sose hátrálj meg c. filmből.mert az Alkonyatban ő volt a rossz,vagyis James nem láttam a filmet,de láttam a képeket,és wáááá,futkos a hátamon a hideg.kár,h James karaktere miatt tökre nem bírom.
4 Cody Longo-Hajrá csajok 5 na ő cukiiiii.
5 Edward Speelers-Eragon és a filmet itt forgatták Magyaroszágon....ez a pasi itt volt az országban és én NEM voltam ott.szomorú.
6 Kellan Lutz-Emmett az Alkonyatból ő neked csak a 6.????elment az eszed?????
7 Nicholas D'Agosto a Fired up c. filmből annnyira aranyos.télleg ő csinált meg minden szaltót meg mindent???sztem nem,erre kiváncsi lennék
8 Ryan Reynolds a Buliszervízből és a Nász.ajánlatból no comment,elég csak ránézni a Nász-ajánlatban
9 Sean Faris a Sose hátrálj meg c. filmből az Ottalvós buli c. filmben én is láttam és attól,húúúúú nagyon elájultam.
10 Shia LaBeouf a Transformersből. legjobb.nagyon nagyon nagyon.már a Charlie angyalai óta....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése