SzAnDiI BlOgJaA.♥



2009. december 26., szombat

azon gondolkodom.

hogy.mi a francért kell egy magyar embernek angol címeket adni blogbejegyzéshez?nem egyszer-egyszer....mindig.és aztán magyarul írkálni."világmegváltó" semmiségeket.ettől menősös?vagy miaszösz?sztem tökre sznob dolog.vagy nem is tudom.olyan hatásvadásznak tartom.ami ciki.meg akkor minek nem írják végig angolul.sztem nem kell ezt erőltetni.értem én,h egyesek szeretnek villogni a tudásukkal,köztük vagyok én is,de sztem ez olyan kategória,ami roppant gáz.én elég ritkán csinálom.tudom,pont az előbb volt kivétel,dehát ha a dalszöveg amit be akarok rakni angol és ez a címe.amúgy meg ne szivassuk már a kedves olvasókat egyéb nyelvekkel,mert fellengzős és sokan nem olvassák el.köztük én sem.pedig tudom,mi van kiírva.és közöm semmi a hungarista dolgokhoz.meg a nagy magyarság tudathoz.csak így gondolom.ezen gondolkodom.értitek?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése