SzAnDiI BlOgJaA.♥



2009. december 6., vasárnap

lista.

Titával listáztunk még csütörtökön,mert unatkoztunk és úgy gondoltuk,mivel még nincs közös listánt itt az ideje.először is csináltunk kedvenc mesék listáját.egy kikötésem volt,animéket most hagyja,mert én egyet sem nézek.szóval Tita listája, kiegészítésemmel:
1 Oroszlánkirály-mert ez volt az első amit láttam.
2 Csipkerózsika-mert ennek a mesekönyvét elolvastam:P és többet nem is olvastál....
3 Oroszlánkirály2-ezt nem is láttam,de tök jók a zenéi xD akkor meg minek írod ide????
4 Szilaj-ezt még általánosba láttam és nagyon tetszett,meg jók a zenék is.
5 Hamupipőke-néha olyan vagyok,mint ő-takarítanom kell,h elmehessek bulizni. na majd mindjárt megsajnállak
6 Mulán-mert mikor beteg voltam óvodás koromban,apu vette ki nekem a tékából és végig ezt néztem
7 Mulán2-mert legjobb Bvel néztem meg először
8 Micimackó-mert ezen nőttem fel és a filmeken meg mindig sírok énis,nyugi
9 Ariel-mert volt belőle sorozat is és mindig megnéztem
10 Barbie mesék az összes-csak mert jók és kész öregem,de dinka vagy...mostanában egyfolytában ezt a szart nézed....felnem fogom miért...

az én listám:
1 Szépség és a Szörnyeteg-olyan szép a történet,és amúgy is,énekelnek benne a csészék,meg a szekrény is.
2 Herkules-főleg a zenék miatt,megaztán Megara ruhája miatt és a múzsák miatt
3 101 kiskutya- kiskoromban ez volt az egyik kedvencem.bár Szörnyellától még most is kicsit félek.rohadt félelmetesen van megrajzolva a 'filmben'
4 Mulán-mert Mulán annnnnyira szép és Musu annnnnnyira vicces.
5 Micimackó-mindent imádok rajta.minden karakter,a 100 holdas pagonyt,a sztorikat,a 'filmeket' a sorozatot,MINDENT!!!!
6 Hamupipőke-tündér is van benne,hintó,sok szép dal és elképesztő hangokon cseverésző egérpopuláció
7 Oroszlánkirály-'vagy én vagyok hülye?' és amúgy is,olyan szép a vége,totál besírok minden egyes alkalommal.
8 Egy bogár élete.akkoriban nem féltem a bogaraktól és imádom,kész.
9 Aladdin-imádom Jázmint és a tök jó ruháját,meg tök szép haját a zenéket és van benne repülő szőnyeg,cuki majom meg dilis papagáj
10 Bambi-életem első mozis élménye,de olyan szomorú,h meghal Bambi anyukája...azóta sem láttam ezt a mesét,de míg élek nem felejtem el....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése