SzAnDiI BlOgJaA.♥



2009. december 20., vasárnap

a helyzet.

tegnap bulizni voltunk.ami visszafejlődött egy szolid beülős beszélgetésbe.mert ugye Bea szülinapját megünneplendő.az ajándékát nem vittem magammal,majd két ünnep között vendégül látom őt és drága Mariannt,aki újra visszatért közénk.szóval vmikor 28.a,29.e körül,ha megfelel,okés csajok?
állati jól éreztem magam.de tényleg.1kor mondjuk már itthon voltam.és kb 2 másodpercembe került elaludni.és ma nem mentem a Tulipánosba.de nem is tudom mit vártam.annnyira fáradt vagyok már,h nem tudom elképzelni azt,h a jövő hét valamelyik napján,ne essek össze végkimerülésben.segond.ma viszont így egész jó napom volt.Tvztem,főztem egy kis mediterrán rakott zöldséget,darált hússal,lényegében lasagne zöldségekkel meg egy kis brokkoli krémlevest.megterítettem(kvázi-szentestei főpróba a színekkel és formákkal)és ettünk is úgy negyed 5kor.ebédet.és anya hozott tiramisut.aztán vasaltam.aztán elkezdtem Tvzni.éppen a Charlie és a csokigyár c. filmet.meg párhuzamosan a Hirtelen 30at.egyik jobb mint a másik.közben igyekszem még szobát dekorálni.meg fürdőt takarítani is kéne.és még vár rám a zuhany.és egy alvás.mostanában olyan mélyen alszom,h nem emléxem az álmaimra.de most h ideültem kicsit elszórakozok itt is.és holnap talán jövök.vagy nem.
Puszkó

2 megjegyzés: