SzAnDiI BlOgJaA.♥



2009. december 25., péntek

Pótlok.

először is.20.a óta nem írtam.sorrry.meló volt,idő nem.az utolsó percig ment a kapkodás,fejvesztve rohangálás,persze közben dolgozni is kéne.annyira azt hittem,h most nem fogok mindent helyretenni.h majd égek,mert valakinek nem lesz ajándéka.de mindig sikerül befejezni időben.ez akkora rejtély.mert precízen tervezel és egyszerűen már papíron sincs nulla esélyed se,de mégis,szenteste sminkben,ruhában(ami rohadt bő volt)minden ajándékkal 8kor leültünk vacsizni.amit én főztem.és megjegyzem egész 24én takarítottunk Tesóval.elképesztő.és végül 23án sem zuhantam össze.pedig tökre hittem benne.de nem.viszont tegnap átkoztam még a had ne mondjam mit is.mert Patya hív,h akkor éjféli mise.mondom alap,még sosem voltam és úgyis terveztem.erre jó,11re Forti.Ott közlik,h Győrzámolyon,vagyis 1 faluval odébb lesz a mise éjfélkor.oké,25 perc alatt átérsz,de akkor sem vágysz rá,h egy karácsonyi vacsi után(ami egyébként a család egybehangzó véleménye szerint egyszerűen szenzációsra sikeredett-és ezt ma is sűrűn emlegetik,úh tényleg elhiszem,h mindenkinek ízlett)ajándékok sokaságából kirántva átmenj a szomszéd faluba misére.de mindegy.odafelé még nagy volt az öröm.mikor beértünk a templomba már tudtam,h baj lesz.2 perc nem kellett annnnnyira zsibbadt a lábam,h azt hittem ülve fogok kihordani egy lábtörést.még szerencse,h többször fel kellett állni.mert biztos,h a mise végén én nem tudtam volna felkelni.senki lelki világát és vallását nem akarok sérteni(úh,aki erre érzékeny,ne olvassa tovább,plz)de h én soha többet nem megyek semmiféle misére arra itt most(pont mint hajnali fél kettő után hazafelé bandukolás közben is)megesküszöm.kész,pont.egyrészt nem tetszett,másrészt ez nem az én világom.nagyon kiakasztott az a pap.roppant okosnak érezte magát,pedig csak egy pattogó kis tudálékos paprikajancsi volt,sztem.egy szavával sem értettem egyet.de befejeztem a kiosztást,csak mélyen érintett,ennyi sületlenség egybe.nagy nehezen hazaértünk.nehezen,de elaludtam.ma meg felkeltünk és azonnal már indulni akartak.Persze mire magamhoz tértem és elkészültem,örültünk,h délre ott voltunk.Isteni ünnepi menü.minden évben teljesen és pontosan ugyanaz.de mégis mindenki akkkkora élvezettel eszi,mintha a mennyei mannát raknák elé.Mostmeg a fele család hazament,mert unokatesóékhoz rokonok mentek,mi meg majd váltjuk őket.kicsit később.én meg itt maradtam egyedül,mert Tesó meg ment pasijához.szóval most végre ideülhettem.mert eddig az idegesítő és minden színvonaltól tökéletesen mentes Mónika showt nézték youtube-on.én meg szárazra úntam magam.
de most gyorsan le is vettem a számlálót,mert már Karácsony van,és kiraktam ezt a szerintem annnnnyira mesés képet.most mutattam meg anyának naná,h leszólta.úh fáradt vagyok,főleg tessék majd megnyugtatni,h nem is giccses.aztán írtam ki új közvélemény kutató kérdést.eredetileg a bejgli-fogyasztási szokások érdekeltek volna,de aztán mivel január 1én jár le a kérdés,minek kérdezzek még akkor is a bejgliről,úh már át is térek a Szilveszter témára.én személy szerint Fortiban fogok bulizni.és még nem várom.mert aztán meg lassan vége a láblógatásnak és én még annnnnyira emiatt az éjszakai dzsembori miatt.úh előbb inkább kipihenném magam.ha lehetne.
Ja éa az ajándékok: tudom,h Bencének első kérdése lesz,amint felmegyek MSNre,úh elmondom:kaptam millióféle kencét(testápoló,hajvédőkrém,sminkcucchegyek,parfüm,fürdőgolyók,ilyesmik)millió könyvet,ruhát,fülvédőt(fekete szőrmés)naptárat,nesszeszert/partitáskát(kétfunkciós cucc,állati jól néz ki).és egyenlőre itt tartok.persze még rokonság felénél sem voltunk voltunk.majd holnap. és pár óra és megyünk unokatesóékhoz.Tóth család parti.már várom.aztán meg Tóth család jön ki hozzánk.
ja és a fa.megígérem,h majd csinálok róla fényképet.mert tegnap este az lehet elmaradt.állati lett.qrva magas,plafont veri és millió dísz van rajta.persze,mint minden évben.piros és arany gömbök és csillagok,meg millió féle plüss meg minden(télapók,rénszarvasok,hóemberek,angyalok,stb).de minden dísznek van története,sőt néhány dísz karácsony után az én szobámban van,mert nem bírnám ki nélkülük.majd őket is tervezem bemutatni.mert h a családnak új tagja van.de erről majd később.
ja és végül az időjárásról: miazmár,h 16 fok van????de most komolyan?ekkora egy ciki országot.Egész Európában derékig ér a hó,a spanyolok meg a görögök ott szenvednek a tengerparton mert befagy a seggük,mi meg meghalunk a melegben,mert a fűtést ugyanúgy nyomatják és ájulásig felfűtik a lakást.kinn meg simán elvagy sál meg sapka nélkül.egyszerűen vicc az egész.röhej.havat szeretnék.olyat,mint ami hétvégén volt.úgy örültem,mikor megláttam.és megmaradt és fantasztikus volt.gyönyörű.minden tiszta,fehér és csak hallod,h ropog a lábad alatt.most meg minden sáros,meg vizes,nem latyakos,mert a hó pillanatok alatt elolvadt a 15 fokban.de állítólag megint lesz hó még a hétvégén,csak utána megint jön a tavasz.remélem január és február bőven kárpótol majd hóügyileg,mert nem tudom megbocsátani azt h karácsonykor inkább napozni feküdnék ki,mint hógolyózni mennék.
na de most mennem kell,mert míg a szóáramlatot legépeltem a család többi tagja elkészült és indulunk unokatesóékhoz.komiba mindenki nyugodtan dicsekedjen el ajándékairól,vagy arról,h ájulásig tömte a bejglit,vagy a halat.
Legyetek jók!
Áldott,Békés,Boldog Karácsonyt mindenkinek!!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése