SzAnDiI BlOgJaA.♥



2009. december 30., szerda

szeretlek!

az előbb rájöttem,h a világon semmi sem állandó.annyira nem,h bármikor meghalhat valaki.najó,az LA Inket néztem a discoveryn.és a csaj a huga képét tetováltatta a vádlijára.merthogy a csaj meghalt,vmi agyér tágulatban.de tök egészséges volt.egyszer csak puff és meghalt.amint végignéztem ezt átrohantam és szétölelgettem Titát.
mert van pár ember az életemben,akit ha hirtelen elveszítenék,akkor nekem is biztosan ott lenne a világvége.a listámon első hely:Tita.és ezt most muszály volt elmondanom.mert bármennyire is közhely,akkor is igaz:mert lehet,h letudnám élni az életemet nélküled,de nem akarom.lehet,h totál nem ide illik és szar közhely volt,de értitek mit akarok mondani.
mindennél jobban szeretlek tesó.közhelyekkel,anélkül.hülyeségeiddel,anélkül.úgy,ahogy vagy.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése