SzAnDiI BlOgJaA.♥



2009. december 14., hétfő

bulii.

szombaton buli.ide is felírom,mert még a végén elfelejtem.nem mintha erre lenne lehetőségem pláne, h Legesleg 20. szülinapjáról van szó.hogy mit vegyek neki,arról ötletem sincs.de majd kitalálom.addig.a gond ott kezdődik,h szombaton kettőig dolgozom ÉS vasárnap 11kor jelenésem van a Tulipános iskolánál,mert vmi rendezvény lesz,amiről írni kell vmi akármit,amit majd le kell adni a suliba -mmint a győribe- és jegyet kapok majd rá.szóval kötelező program.hát izgalmas lesz majd,nulla alvás után bekóvályogni egy halom általános iskolás közé.persze le van írva,h megjelenés sportos öltözetbe.ezen meg jót röhögtem én is meg anya is.mivelhogy a, nincs még egy rohadt melegítőm se és b, az frankóra ki van csukva,h melegítőben megyek utcára.de a gond ott kezdődik,h nem fogok aludni rendesen.és hétfőn meg meló.merthogy utolsó nagy hajtás még karácsony előtt.és ketten visszük majd a boltot Esztivel.vidám lesz.na de sebaj.meg sem fordul a fejemben,h lemondjam a bulit.addig szurkoljatok nekem,h túléljem ezt a hetet.és ne legyek idegroncs 24ére.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése