SzAnDiI BlOgJaA.♥



2009. december 7., hétfő

ma.

meló.pörgős volt.de azért ma is akadtak,akik azért ébredtek fel,h csak öljék az életemet.de ma a pénztárgép akasztott ki a legjobban.nem részletezem.igazából már hálát adtam az égnek,mikor már végre zárhattam.és végig sétálni a kivilágított bevásárló utcán...végre.annnnnnyira szép volt.imádom.várom a napot,mikor lesz arra időm,h esetleg megálljak egy percre.mondjuk előbb utóbb úgyis eljön,mert nekem is készülnöm kell és nincs is meg minden ajándék.pontosítok: alig van meg ajándék.na de hazaértem.és zuhi és most itt vok.előbb angoloztam kicsit Tesóval,kicsit dumáltunk,poénkodtunk,kibeszéltük a gyagyásabb vásárló közönséget,most meg Benkő asszony keresési erőlködését nézzük.csak azért nézem,h egyetlen másodpercet se hagyjak ki majd a Showder klubból.na mindjárt rakok ki új hét bölcsességét,Bence ajánlása,és megyek is.
legyetek jók,holnap jövök.
Csókhalom:Puszkó

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése