SzAnDiI BlOgJaA.♥



2009. december 20., vasárnap

végre.

nem nyugodtam.bár még mindig könnyezek,hacsak Brittanyra gondolok,márpedig mire gondolnék másra,de muszáj volt megszerelni nektek a zenét.úh mostmár nyugodtan hallgassátok,kapcsolgathatjátok,15 csodás karácsonyi zenét pakoltam fel.nyugodtan lehet a sorrendet egyfajta toplistámnak tekinteni.merthogy nem magyar karácsonyi dalokból sztem kbra ezek a kedvencek.már ami engem illet.persze előadója és stílusa válogatja,mert pl az All i want for Christmas a My Chemical Romancetól is megvan.hát olyan is.maradok Mariahnál és Olivia Olsonnál.igyekeztem azt a verziót rárakni,mint ami az eredeti iPodon(vagyis az enyémen) van fenn,de ez elég nehéz volt.némelyiknél sikerült,valahol nem.pl a Carol of the Bells sztem a The Callingtól a legjobb.és sikerült is megtalálni.Josh Grobant mindenképp akartam,mert imádom a hangját.a Santa baby azóta kedvenc,mióta egy sulis karácsonyi műsor előtt tanárnénink berakatta a technikussal.szóval ez meg nosztalgikus.az All I want for Christmas pedig Beával a közös karácsonyi számunk és a suli előtt kiállva énekeltük (spontán szünetekben),de ezt a sztorit már a legtöbben ismeritek.szóval ilyen klasszikusok mellett muszály volt Ave Mariát felrakni,mert az egyszerűen meseszép dal.úgy mint a Silent night.ami amúgy magyarul dobogós hely.nálam.aztán van még itt walking in winter wonderland.ami meg pont ilyen időjárásra van kitalálva.mármint nem a minusz 20 fokra,hanem a minden beborít a csodás fehérséges időjárásra.imádom.aztán Santa Claus is coming to town is klasszikus.hát még a Rudolph a red nose reindeer.múlthéten abból volt idézet Bencétől,plusz Bea egyik kedvenc karácsonyi zenéje.aztán a we wish you merry christmast mindenki ismeri,mi egy osztálykiránduláson(még talán 7.ben)a visegrádi várban énekeltük pár angol turistával, májusban.szóval ilyesmik kerültek fel.jó zenehallgatást.
Puszkó

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése