SzAnDiI BlOgJaA.♥



2009. december 20., vasárnap

Nyugodj Békében Brittany!!!!!

Meghalt Brittany Murphy

Ma reggel Brittany Murphy szívroham következtében elhunyt - jelentette a TMZ. Nyolc órakor hívták ki a mentőket a 32 éves színésznő Los Angeles-i otthonába, bevitték a Cedars-Sinai kórházba, de már nem tudták újra éleszteni.

Brittany Murphy az 1995-ös Spinédzserek című filmben tűnt fel, amelyben Tait, a gimibe újonnan érkező kissé béna csajt játszotta, akit szárnya alá vesz az Alica Silverstone által alakított főhős. Főszerepet játszott a Szerelem és egyéb katasztrófák, a Nagydumás kiscsajok, a Szakítópróba és a Magánürügy című filmekben. Szerepelt az Észvesztő-ben, a Sin City-ben, a Ne szólj száj!-ban, valamint Eminem barátnőjét játszotta a Nyolc mérföld-ben.


nekem Brittany az egyik kedvenc színésznőm.azóta mióta 2003ban megjelent a Nagydumás kiscsajok egyszerűen imádom Brittanyt.és most meghalt.32 éves volt az ég szerelmére.atyaúristen.hogy történhetett ez????a Szerelem és egyéb katasztrófák az egyik legjobb alkotása,a filmtörténetnek.bekapcsolom a gépet,feljövök ide,és ránézek a hírekre,h miújság a hóval meg a közlekedéssel,erre ezt kell olvasnom,h meghalt Brittany.És a Szakítópróba?tudom,h Arany Málnára jelölték érte,de annnnnyira helyesek voltak Ashtonnal.erre az a düdde összejött a vén Demivel.és amúgy is,annnnnnyira fantasztikus csajszi volt.na most megyek és kisírom magam.

Szebb éjszakát mint az enyém lesz!

3 megjegyzés:

  1. :( ezt nem hiszem el. Elöször Heath most meg Brittany. Ilyen jó színészek és ilyen fiatalon meghaltak ez kész :(

    VálaszTörlés
  2. Az elöbbi én voltam csak másik cimmel

    VálaszTörlés
  3. én is percekig csak hápogtam mikor olvastam a címet.mert hát milyen elképesztően fiatal.ha arra gonoldsz,h esetleg ki lesz a következő halott sztár(morbid,tudom,de most ilyesmik járnak a fejemben)akkor előbb gondolsz vmi öreg,ráncos,80 éves színész legendára,mint Brittanyra,vagy Heathre.

    VálaszTörlés