SzAnDiI BlOgJaA.♥



2009. december 4., péntek

hiányzol.:(

napok óta ez jár a fejembe.bármit csináljak,eszembe jut.sokszor ott tartok,h most fogom felhívni,de mégsem jutok el odáig.én is hiányzom neki?csak remélni tudom.de egyre inkább úgy érzem,h nem.valahogy nem bízom benne.aminek a gondolatától is rosszul vagyok.mert én nem rontottam el semmit.ezt senki nem fogja nekem bemagyarázni.nem így érzem.igazán nem tehetek arról,h mostanában sok dolgom lett.suli,meló,most beteg voltam,most meg ott tartok,h nem emléxem mikor láttalak utoljára.és ez nemcsak az én hibám.olybá tűnik,te le se szarod a fejem.de ez mostanság jellemző többekre is.nem igazán értem mi változott meg.hetek lefolyása alatt.elég rémes érzés rádöbbenni,h csak a Tita érdekes itt.én meg ejtve vagyok.én meg kitehetem magam az ablakba.szóval nagyon tudnám értékelni,ha fognád magad és felhívnál.PATYA,baszki,rólad van szó.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése