SzAnDiI BlOgJaA.♥



2009. december 30., szerda

2009 legjobb dalai.(állítólag)

A Billboard magazin szerkesztői összegezték 2009 toplistás dalainak eredményeit, és így kialakítottak egy 100-as listát. Egy amerikai DJ pedig úgy döntött, hogy az első 25-ből csinál egy remek mixet.

DJ Earworm olyat alkotott, amit most az egész világ csodál. A lemezlovas fogta magát, összegyűjtötte a Billboard magazin által legjobbnak ítélt 25 dalt, és csinált belőlük egy mixet. Sőt, a munkáját megspékelte egy videomix-szel is, ami külön dob a produkción. a videót kénytelen voltam megállítani 1:22nél,mert úgy éreztem,még 5 másodperc és a fejem leszakad majd elgurul,mindörökre.a tegnapi álom.net után nem bírt volna ki még egy ilyen durva kínzást.úh a videónak a linkjét sem rakom be ide....ne legyetek ti se mazochisták.

A mixben teljesség igénye nélkül a következő dalok hallhatóak:
The Black Eyed PeasBoom Boom Pow h én ezt a számot mennnnyire utáltam.de tényleg.idén talán erre viszkettem a legjobban.
Lady GaGaPoker Face na ezt tényleg imádtam.
Taylor Swift – Love Story kedvenc volt.simán.mint az összes Taylor Swift szám.ez is annnyira édi.és hát vmi hercegnőféle benne.és a pasi a klipben....jóég.
Jason Mraz – I'm Yours látnátok a rögtönzött zuhanyzás utáni sztriptíz koreográfiámat rá.lenne tőle padlóraeső röhögés.egyedül az unokahúgom Andi látta,úh ő tudja miről beszélek.
Beyonce -Single Ladies (Put A Ring On It) én ebben egyedül a pasit bírtam a klipben.
Kanye West - Heartless ezt a pasit utálom.főleg mióta kikapta Taylor Swift kezéből a mikrofont miközben ő épp a díja után hálálkodott.
T.I. Featuring Justin Timberlake - Dead And Gone sztem rémes
The FrayYou Found Me ez mondjuk jó.
Kings Of LeonUse Somebody ez is.
T.I. Featuring RihannaLive Your Life nem bírom különösebben,de a Másnaposokban volt és ott nagyon tetszett.
Jay Sean Featuring Lil WayneDown annnyira nem
Miley CyrusThe Climb ezt bírtam.de "Miley-7 things mániám" van.azt nem übereli semmi.
Kelly ClarksonMy Life Would Suck Without You sztem ez volt az év dala.Beával mondjuk biztosan.haláli volt mikor a vonaton énekeltük.
Katy PerryHot N Cold h ezt már mennnnnnyire únom.júúúúúj.

és h nekem mi a kedvenc dalom ebben az évben???passssssz.nem tudom.azért nehezebb,mert mindig azt hallgatom,amihez kedvem van.ami lehet h 10 éve volt sláger.vagy lehet h 10 perce.úh passzolom, gyerekek.azt tudom,h a legnagyobbat az Electro Love Songra buliztam.ezt osszátok be.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése