SzAnDiI BlOgJaA.♥



2009. december 3., csütörtök

újdonságok.

azon gondolkodtam,hogyha,máregyszer és egyébként Tőletek várok csupa új dolgot(,amit majd szépen elküldtök,mert jófejek vagytok,)arra gondoltam addig feldobom valamivel a blogot.míg várok.persze rögtön dizájnban gondolkodom.mert annak nincs értelme,h 10 percenként tudassam,mi van velem.úh kicsit körülnéztem más blogokban,találtam csomó überklassz kollégát és pár ötletet.
mint látjátok,mert épp kiszúrja a szemeteket,raktam ki karácsonyi visszaszámlálót,percek híján péntek van.szóval elő karis különmeglepcsi.
aztán kiraktam a zenebónát.igyekszem majd jó sűrűn frissíteni,h legyen mindig jó hallgatnivaló,míg olvasgattok.
aztán büszkén mutatom be blogom büszkeségét,új házikedvencem,Cocot.a blogcicát.nagyon barátságos csaj és imádja,ha simizik.
egyenlőre ennyi.majd holnap folyt.köv,mert ebbe most jól kifáradtam.álmos vagyok.
cuppcuruppppp.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése