SzAnDiI BlOgJaA.♥



2009. december 6., vasárnap

a sör próbája.

elmondok egy történetet,csakhogy mindenki képet kapjon.mint úgy általában a tinik én is sok sört ittam.mert azon olyan jó,v nem tom.iszod,mert ihatod.16-17 évesen bírtam a sört.ha buliztunk azt ittam.nem nagyon kevertem más szarságokkal.persze az a fajta sörivó, vagyok,aki inkább fizet többet egy jobb sörért,és nem azt issza,amit mindenki,hanem azt ami tényleg finom.mint a bornál.ott is van aki kannásat iszik,van aki még a kannás szótól is émelyeg.ilyen voltam a sörrel kapcsolatban.voltak kedveceim.de a legjobban a Carlsberget szerettem.persze Liverpool drukker vagyok.a szekrényem tetején van pár üveg és doboz,amik mind egy jeles eseményhez köthetőek.és tényleg annnnyira finom.aztán elmaradtak a bulik,szalagavató még volt,de pl bankett után mindenki elment meccset nézni,mert akkor volt a 2008as EB.aztán idén nyáron megváltoztak a dolgok.sokat buliztam.és sokszor kínáltak barátaim sörrel.és egyszerűen megborzongtam.beleittam,de nem ízlett.különböző sörök voltak,de még az sem jött be,amit régen ittam.és ezt a problémát előadtam Beának.h bakker régen ittunk minden szart,kevertük,nem érdekelt semmi,hánytunk,részeg voltam,minden ilyesmi.mostmeg mi van?megiszom a tequilát.és ennyi.semmi mást nem vagyok hajlandó meginni.Bea szerint annyi történt,h öregszünk.hát én nem tudom,mi miatt van,de elég furcsa.és aztán tegnap eszembe jutott valami.éppen a Penny marketben voltunk anyával és megláttam egy óriási halom Carlsberget,és úgy gondoltam,most egyet hazaviszek,és ha ezt sem tudom fintorgás nélkül meginni,akkor kész vége,utálom a sört és eddig becsaptam magam.ha meg megiszom,akkor csak egy finnyás picsa vagyok,és szívok,mert elég kevés szórakozóhelyen lehet kapni,pl Coloban nem,ami elég probléma.beraktam hűtőbe,h majd holnap lehűtve,vagy majd valamikor sort kerítek a nagy próbára.aztán este bulizni voltam.Evelin szülinapja volt,plusz Mikulás parti kinn Fortiban.naná,h ott a helyem.állati jól éreztem magam.nagy buli volt.rengetegen voltunk.ja és furcsa álmaim hétvégéjén történt álmomról beszámoltam annak,akiről szólt.mmint,akivel smároltam a társaságból.aztán úgy 11 felé,kimentünk,mert volt valami verekedésféle.lényeg,h látom,h Atis ott botorkál tőlünk nem messze és alig áll a lábán.odamegyünk hozzá és én vigyáztam rá,míg a többiek nem is tudom hova mentek.hát nem nagy élmény végighallgatni,h egy barátod körbehányja saját magát.volt már benne részem,nem jó.adogathattam neki a zsepiket.aztán meg mivel tök vékonyan volt öltözve bekelett volna kísérni,h meg ne fagyjon már,de annyira szarul volt,nem lehetett visszavinni.na akkor vettem neki ásványvizet.miközben mindez megtörtént,megkérdezte tőlem,voltam e már valaha is részeg.na itt kicsit kiakadtam.még h én voltam e?édesem állítom többször mint te.de aztán elgondolkodtam.h milyen qrva régen is volt ez.ezzel a rohadt "csaktequilátiszom" picsogással,meg nem iszom sört mert fúj szarsággal,télleg úgy tűnik,h olyan vagyok mint egy öregasszony.és ez azért eléggé letört.úgy értem,h most ennyi volt?ennyi volt a fiatalságom,és ezentúl csak beülős bulik lesznek?és majd bort iszom?amit annyira utálok,h azt elmondani sem tudom.csak 20 éves vagyok.jóságos ég.ettől most teljesen pánikba estem,most h ezt végiggondoltam.rémes.egyszerűen kib*szott szar érzés.most viszont itt van előttem a reménysugaram és megmentőm.ugyanis miután befejeztük az ebédet és elmosogattam és elpakoltam,kivetem a hűtőből C-t.és kerestem valami söröspoharat és töltöttem.most meg itt iszogatom a szobámba.és minden egyes cseppjét IMÁDOK.úh,csak finnyás vagyok és nem vénasszony.
ennek örömére,iszogatok,és csak annyit mondok,amit MSNre is kiírtam és Bence már letámadott,h mit nem mondtam el neki:
hát mégiscsak szeretem....csak tök finnnnyás vagyok(L)C(L)

EGÉSZSÉGETEKRE!!!!!!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése