SzAnDiI BlOgJaA.♥



2009. december 6., vasárnap

a szavazás lezárult.

lezárult a szavazás.azt kérdeztem múlt vasárnap(advent első vasárnapján)h meggyújtottátok e az első gyertyát.17en mondtátok,h igen vagyis 85%,2 ember nemmel szavazott,ami 10% és 1 ember a még nincs is koszorúnk mellett rakta le a voksát.köszi,mindenkinek aki szavazott.
azonban szeretnék valamit megemlíteni.nagyon nagyon nagyon tudnék neki örülni,ha 1 ember csak 1x szavazna,egy héten.Bence ez főleg neked szólt.az első szavazás alkalmával,ugyanis burkoltan az is szándékom volt,h megtudjam hányan jártok erre és hát ugye ki mit gondol.azt azonban nem írtam ki,h ha nem jön össze 10 szavazat 2 héten belül,akkor töröltem volna a blogot.sajnos Bence most árulta el,h kb 20x rakta le a voksát a szeret mellett.ami tényleg nagyon kedves tőle,és köszönöm is,h aggódsz értem,de nyugi.most simán kirakhatom az ablakba,az egész szavazást.nem tudok vele mit csinálni,mert bárki szavazhat,akár mindennap is.de tényleg,ha 1 hét alatt csak 3 szavazatot kapok az engem nem fog összetörni.de legalább nem élek hazugságban.a véleményetekre vagyok kiváncsi,és ha csak 1 héten 5 embernek van véleménye,akkor ez van.szóval szeretnék mindenkit megkérni,csak egyszer szavazzon egy kérdésre.köszi.az új kérdést kiírtam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése