SzAnDiI BlOgJaA.♥



2009. december 1., kedd

és amúgy.

ma van az AIDS világnapja.én nem fogok kiselőadást tartani erről,gondolom mindenki más úgyis mondja a suliban,meg egyéb helyen.
ettől teljesen függetlenül mondom, mert ez is egy hír, Lionel Messi kapta az Aranylabdát.grat neki,bár továbbra sem értem miért nem kapott Steven Gerrard.mert akkor sem kapott,amikor senki más nem lett volna rá méltó annyira mint ő.az a 9 ember,aki előtte van a mostani listán,lehet h megérdemli,de mikor Stevie a második lett (pedig közben végigvitt egy olyan 2005ös BL menetelést,erre kapja egy Ronaldinho)akkor éreztem úgy, h felrobbanok.most volt egy hangos pukkanás és sikítás.
és amúgy ma láttam,h a Brico Storeban(de sajnos csak a budapestiekben)lehet kapni Hello Kittys izzósort.csak 10 dbos,3 ezer forint,de én szerzek az holtbiztos.
na mentem.

2 megjegyzés:

  1. AIDS, foci, hello kitty.....hmmm :D

    VálaszTörlés
  2. igyekszik az ember témában szorosan passzolós dolgokat sűrűn egymás mellé rakni...tudod,h van...nem mindig jön össze...:P
    kösz h benéztél...

    VálaszTörlés