SzAnDiI BlOgJaA.♥



2009. december 26., szombat

új zene.

sorry srácok,eddig tartott a karácsonyi zene.holnap már nincs karácsony és a két ünnep között ezekre a zenékre fogtok olvasgatni.tudom,h egyesek -Bence- most fullra kivan akadva,hát tudom,nem volt kinn vmi sokáig,de megunást elkerülendő váltottam.és most csajokban gondolkodom.lehet majd lesz párja,vagyis pasilista,de most a fiúknak kedvezek látványban és magamnak hangban....ezek a számok ott vannak a "híres" top30as iPod listámban.különböző helyeken,de a sorrend megvan.
mindegyik számhoz van vmi sztorim.
Noémi Virág- Melletted ébredek:tegnap hallottam először.gáááz,mert viva játssza már 1 hónapja,de alig nézek Tvt.lényegtelen.imádom.5 sor után imádtam.elsőre.ritka.de ezzel feküdtem-keltem.nyúzom.isteni.
Katie Melua-If you were sailboat:kiraktam a dalszöveget.régi szám.de álllllati jó szövege van.és Katie sztem nagyon szép.és eszméletlen hangja van.
Taylor Swift-Invisible:ennek a részlete volt már kinn a hét okosságai közt.nem véletlen.óriási hatással van rám ez a dal.sztem elképesztő.
Paloma Faith-Technicolour:Samsung Croby reklámzene.rohadt jóóóó.kibaszottul.
Miley Cyrus-7 things:iPodom által legtöbbet lejátszott dal.na vajon miért?
KT Tunstall-Suddenly I see:Esztis Guitar Hero számunk.emlékroham.nagyvidámság.
Cheryl Cole-Rain on me:dicsértem már Cherylt az egekig és még tovább,úh most nem fogom megint,de ez a szám....ááááááá.briliáns.
Kelly Clarkson-Never Again:minden csaj listán kell lennie egy Kelly Claksonnak.egyik kedvencem tőle,klassz szöveg,jó klip,csúcs dallam.kell.ide pláne.
Lady Gaga-BoysBoysBoys:álllati szám.Őlédisége sztem lenyűgöző.vagy ha nem ő,akkor a PR csapata.és a "csinialakulata".
The Veronicas-4ever:régi szám,bár ezt sokan nem tudják.mert jönnek azzal,h az Untouched után milyen gyász.holott pont fodítva.a 4ever után gyász ez az Untouched.nekem rohadtul nem jön be.de a 4ever nagyon csajos,nagyon ütős,tökre imádom.
Madonna-La Isla Bonita:Titával közös karaoke számunk.telitorokból,vacsi a konyhában,konyhapulton ülve,röhögve.Titaörök.<3
Duffy-I've gotta be me:Cola reklám.és azóta imádom.ha valakinek megvan végig,szánjon meg az ég áldja meg.mert ez a szám sztem Duffy legjobbja.
Leona Lewis-I see you:Avatar főcímdal.a filmet nem láttam,de a számot nyüstölöm már egy ideje.és varázslatos.állítólag az évtized "My heart will go on"-ja.osztom.kirááááály.
Csondor Kata-Add tovább:szintén reklámból.mindenki imádja.ez tuti.annnyira helyes.bár lenne akkora hóóó.úúúúúúgy szeretném.
szóval számomra nagyon kedves dalok.úh tessék élvezni.Jó zenélést.
Jóccakát:Puszkó

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése