SzAnDiI BlOgJaA.♥



2009. december 26., szombat

mai adag.

reggel,mikor felkeltem majd megvakított a nap.rémes.december 26án nem arra ébredsz,h térdig ér a hó és szikrázik az esetleges rávetülő nap,neeeeeem,arra ébredsz,h rohadtul tűz a nap be szobádba a majdnem szomszéd ház fenti ablakáról visszavetődve.és 10 fok van.segond.
kipróbáltam az új hajápolós cuccaimat,hát isten áldja a kozmetika ipart.aztán újabb nagymama látogatás,újabb ebéd,újabb ajándékok.de ma megjött a kedvem a sütievéshez.érdekes.mert eddig alig ettem sütit.egy-két db Rafaellot,míg csináltam.és ennyi.ma meg rámjött.csakúgy.de mindegy.újabb rokonokhoz látogattunk,újabb ajándék.de itt popcornt ettünk.értitek?millióféle sütit,meg minden erre mi popcornt eszünk Tesóval.de milyen qrva jól esett.28ára meg megbeszéltünk egy korizást.itt az ideje.megkell tanulnom.nem járja,h ezt akarom majd kommentálni és életcél meg minden,de egy rohadt kört nem tudok tisztességesen menni.sőt 2 métert sem.de megfogok tanulni.mert akarom.kész.pont.majd szurkoljon mindenki.kössszíí.most meg éppen Tvzek és laptopozok.annnnnyira édi kisrác játszik ebben a Zathurában.nagyon kis helyes.maga sztori,gáááz,nem bejövős,de a kiskampó annyira bájos,h muszály megnézni.most meg átevezek a Reszkessetek betörőkre.ami gyerekkorom kedvenc filmje volt.közben Bence szereli a gépem.mert Tita kapott vmi akármit a gépébe és most hozzám rakják át az eddigi akármijét.ha ebből senki nem értett semmit az nem baj,mert én értem,de nem tudom.
elne felejtsem:
30 second to Mars-Kings & Queens
Hugh Grant & Drew Barrymore- way back into love

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése