SzAnDiI BlOgJaA.♥



2009. december 4., péntek

van egy álmom.

bizony.nekem is van álmom.bár nekem elég egyszerű,semmi világmegváltás,semmi nagy ötlet,semmi merész.de attól még ott van,és mivel nem sokan tudják(bár nincs benne semmi különös)gondoltam mostaztán megosztom.főleg,mert így valósággá válik.és le van írva.és ezzel a ténylegesen kitűzött céllá válik.úh most elmondom.minden álmom,h legyen egy Provance-stílusú konyhám.persze,előbb majd lakás kell,meg saját élet,meg minden,addig nem is számítok ilyesmire.még a Bor,mámor,Provance c. filmben láttam ilyesmit.aztán azóta többször is előfordult.és egyre jobban belezúgtam a stílusba.fantasztikus az egész úgy ahogy van.persze egy ilyen konyha megkövetel egy jó nagy házat,de ha ez nem lesz,lakjak bárhol is,egy 30 négyzetméteres garzonba akár,de akkor is Provance-i lesz.mutatok pár képet is róla,h tudjátok,h miről is beszélek.


annyira szép.ezek a kék falak,vajszínű,v fehér bútorok,kicsit megcsiszolva,antikolva,bronzos fogantyúkkal.pontosan ilyesmi kellene.az a konyhasziget is aranyos,de maga a konyhasziget úgy egyébként nem jön be annyira.ha filmben látom,vagy másnál úgy persze jó,és igazán ötletesek tudnak lenni,de nekem nem kéne.Bence meg ne sértődj!


itt ez a kis ülőke az ablak és a kevés,de annál határozottabb lila szín tetszik.elképesztően mutatós.sok sok sok sok levendula ami még kellene.a kedvenc illatom és sztem nagyon szép alevendula mező,totál Provance-i az is,úh az tuti lesz,sok kis cserépben szerte a leendő konyhában.


ennek a padlózata tetszik leginkább.meg a csempe és a bordűr.



itt pedig az egész koncepció tetszik.az előtérbe ez az asztal,különböző régi székekkel,a csempézés,elképesztő jó lehet ilyen konyhában főzni.nagyon tetszik.

szóval ez lenne az én álmom.igazából ha magam előtt látom a leendő házam,akkor azt látom,h a konyha Provance-i,a fürdőszoba olyan mintha egy strandon lennék egy tengerparton,sok hibiszkusszal a falon,nagy ablakkal,káddal,ami körül baldachin van....a háló inkább közel keleti stílusú,vagy marokkói,a dolgozószoba modern,a nappali meg távol-keleti.szóval ilyen világkörüli út lenne az egész ház,nem akarok nagyot,kb 100 négyzetmétert,illetve annyival többet,amennyit igényel ez az elképzelés.na és most h leírtam hivatalossá vált.

nektek milyen álmaitok lakása és konyhája?????

cupppppcuruppp.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése