SzAnDiI BlOgJaA.♥



2009. november 22., vasárnap

X-mas special edition.

tudom,h pénteken van karis különkiadás.és tudom,ha ma vasárnap este van.de pénteken éppen Republic koncerten voltam.ami azért fontosabb volt az adott pillanatban.és nem volt időm semmi másra,mert tökre összezuhantam,amint hazaértem.de állati volt.meg előtte a Lovegun is.úh talán mindenki megbocsát.karácsonnyal kapcsolatban fejleményekről csak annyit,h anya és apa ajándékának egy része megvan.azért egy része,mert a tervezett előre kalkulált összegből még csak a felét költöttük el tesóval.és eddig olyan semmilyen.bár anya olyat kap,amit tutira szeretne.apa meg...hát nem tom.pasinak nehéz ajándékot venni.főleg ha az az apád.és berendeztem a bolt kirakatát.természetesen karácsonyi dizájn kapott.nem láttam értelmét egy hétre őszit kitenni,mert aztán jövő vasárnap már advent első vasárnapja van.úh,most már aztán tényleg mindjárt itt a karácsony,hahóóó!!!!
márcsak 32 nap!!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése