SzAnDiI BlOgJaA.♥



2009. november 28., szombat

kicsit mesélek is.

szóval,ugye voltam Pécsen...én tökre nem szeretek ott lenni.nem tetszik az a város.olyan csúnya.Győrhöz képest.semmi szépet nem találtam még benne.szóval úgy lett volna,h 10kor kezdődik a sportági gyakorlatom.vmi íjászos akármi.de nekem az első buszom csak 11 körül ér le,ezért arra gondoltam le se megyek,hanem majd lemegyek a 8:40essel.szóval leszállok délben a buszról és egyszer csak elhúz az uton 4-5 rendőrautó és egy kisbusz tele rendőrrel.na mondom ggyönyörű.mi történt már megint itt.mert mostanában Pécsen minden hónapban van vmi komoly stikli.éppen arra gondoltam,na mivan,most meg kitört a bandaháború.mikor odaértem a suliba,jött a hír,lövöldöztek az egyik karon.pont onnan jöttek a sportági gyakorlatosok.ott voltak abban az épületben.teljesen ledöbbentem.mert oké, h Amerikában lövöldöznek,ott bármi megtörténhet,de itt...ugyanmááár.és mégis.és meghalt az a fiú.reggel felkelt,reggelizett,suliba ment és....mikor hazaértem és végre beszálltam anya kocsijába úgy elkezdtem sírni.rémes ami történt.órán kiselőadást tartottam a műkorcsolyáról.állati volt.fantasztikusan éreztem magam közben.állati jó volt.a tanárbácsi azt mondta én magam vagyok a stílus...ennél jobbat nem is mondhatott volna.simogatta az egomat rendesen.aztán tegnap meg lenn voltunk a stúdióban.állati élmény volt.kamerába beszélni tökre furcsa.de sztem nagyon jó voltam.két percet beszélni a legjobb nyári élményemről igazán semmiség.hát azt nem mondanám,h csupa jó dolgot mondtak volna rólam,de úgy felvoltam villanyozva....
aztán eljöttem.a buszon rémes volt.a székem állandóan mozgott és a mögöttem ülő hölgy állandóan rángatta a székem.persze még Pécsen voltunk mikor elkezdett hisztizni, h nem fér el a lába.én meg székesfehérvárig vigyázállásban ültem.közben nagyon fáradt voltam,aludni akartam,de nem ment..rohadt szar volt,mert én mozdulni sem mertem,de ő meg állandóan kiakarta rántani alólam a széket...akkor bezzeg nem fájt a térde...idióta...
székesfehérvártól meg tök rosszul voltam.éreztem h lázas vagyok.már úgy szálltam le,h menten összesek.otthon kiderült,h 38 fokos lázam van.végre aludtam.ma reggel úgy keltem,h nem kapok levegőt.fáj a fejem,szédülök,fáj a torkom,a lázam már 38,5,fáj a gyomrom,mert már majdnem 1 napja semmit nem ettem.be kellett mennünk az ügyeletre.hát elkaptam vmi vírust.valszeg influenza.nem mondta ki az bizonyos háegyenegy jelszót,de megkérdezte,h be vagyok e oltva,szóval jelentem influenzás vagyok.ami szar.mert ma beülős lett volna Beával,Kisattival és Gergővel.állatira hiányoznak.nem emléxem mikor láttam Gergőt utoljára.mikor mentünk befelé anyával a városba már mondta,h erre számítsak.megint csak sírtam.ha beteg vagyok mindenért sírok.ez van.most végre viszont összerántottam magam annyira,h írni tudjak.és szólok a következő napokban nem biztos,h rendszeres leszek.ezvan.
vigyázzatok magatokra!
legyetek jók(kivételesen)
csókhalom:Puszkó

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése