SzAnDiI BlOgJaA.♥



2009. november 22., vasárnap

ma.

ma nagyikat látogattunk.merthogy mindkét mamám Erzsébet.és névnapjuk volt.isteni fincsit ettünk,sütik meg tudjátok ami ilyenkor szokott.és megnéztük tesóval a Transformers 2-t.gyerekek én annnnnyira untam.rég untam már olyan filmet,amiben több jó pasi is van(Shia és Josh)de ettől már a végén konkrétan ideges voltam.de sebaj.az első kárpótol.merthogy azt meg ma 2x is megnéztem.illetve nézem most,mert megy a Tv2-n,meg reggel néztük tesóval.és annak meg legalább van egy épkézláb sztorija...most pedig azt nézem,h hogyan juthatok el majd Pécsen a szállodából a moziba.mert h nem várok ítéletnapig,h megnézzem az Újholdat az tutkó.és asszem lesz egy könyörgésem Nikinek,h jöjjön velem....pénteken ráérsz Niki????5kor vége a sulinak...elvileg 17:30kor van egy vetítés,de frankóra leléphetünk előbb ;)úh találd ki és írd ide,h mire számítsak.ja és kaptam egy új kabit,amire kéne venni vmi bizsut,ami feldobja...csütörtökön talizunk...
na,de lépek drágák,mert holnap go meló,úh nem lazsálhatok délig.sajnos.
Csókhalom:puszkó

6 megjegyzés:

  1. hát Szandim, az a baj h nekem pénteken eléggé időben haza kell érnem, mert megyek buliba :D és arra hát készülni kell :) szombaton pedig buliból megyek suliba :D
    de megbeszéljük majd suliban. én csütörtökön csak délelőtt leszek.mert délutánra nincs beszédem :P
    pusszantalak

    VálaszTörlés
  2. bakkerkám,de lusta vagy :P...én is ma kezdtem el írni,meló alatt...de csütörtökre lesz...a beszéd elemzése is csütörtökre kell???ugye nem????hát ha nem jössz,megyek egyedül,mert már ígyis megerőszakolom magam percről percre h nem indulok el a mozi felé...de ha eltévedek Pécsen,az a Telelkeden szárad :P :P

    VálaszTörlés
  3. Szandrám menj az egyszeri nők után:D tudod mint Greenforest:P :D

    VálaszTörlés
  4. ŐŐ, igazából nemtom h a beszédelemzés mikorra kell, de azt megirom holnap és elküldöm neki:D
    Nem fogsz eltévedni mert elmagyarázom h merre kell menned :D

    VálaszTörlés
  5. hát azért Nikit nem említeném egy lapon azzal a ribivel...
    hát jó...lényeg h megnézzem a flmet végre.

    VálaszTörlés
  6. Nem is Nikire mondtam :D de a egyszeri nők arra fellehetők:D

    VálaszTörlés