SzAnDiI BlOgJaA.♥



2009. november 4., szerda

csak mert erre most szükségem van :(

"Nem kívánom azt, hogy boldog legyek, de annyit megérdemlek, hogy érezzem ízét egy percig is."

"Felkelő Nap fénye simogassa arcod, egy pillanatra felejtsd el minden gondod. Ne törődj semmivel csak hunyd le a szemed s képzeld el hogy a világ szép is lehet!"

"Boldogok, akik nevetni tudnak önmagukon, mert nem lesz vége szórakozásuknak."

"Boldogok, akik jóindulattal értelmezik mások botlásait, akkor is, ha naivnak tartják őket, mert ez a szeretet ára."

"A boldogság megrontója a valóság. Mérlegelünk ahelyett, hogy ráhagyatkoznánk a bennünk élő varázslat tisztán látó erejére, előtérbe helyezzük a lehetséges rosszat a lehetséges jó helyett."

"A legtöbben annyira boldogok, amennyire elszánták magukat."

"Mindenkinek csak annyi boldogság jut részül, amennyit viselni méltó."

"Ott tévedünk, ha azt hisszük, a boldogság a cél."

"A boldogság egy pillangó. Ha kergetjük, kisiklik a kezünk közül, de ha csendben leülünk, az is lehet, hogy leszáll ránk."

"Hinni kell a boldogság lehetőségében, hogy csakugyan boldog legyen az ember. "




én hiszek,abban h egyszer boldog leszek.annyira szeretném.és meg is érdemelném.csak egy icipicit.egy nyúlfarknyit.lepkefingnyit,gondolatnyit.de az tuti,h sokkal többet,mint ami most van.mert az a nagy büdös, kibaszott helyzet(ebben a blogban senki nem káromkodhat,de mivel nem cigizek,most kieresztem a csúnya szavakat,inkább)h nem emléxem arra,h mikor voltam boldog.úgy értem,úgy igazából.persze,jól érzem magam,és örülök a mostani életemnek.imádom a barátaimat,egytől-egyig,örülök,h vannak nekem,egész jó kis életem van,vagy legalábbis alakul ezzel a fogyókúrával,és télleg jó minden,de annnyira magányos vagyok,annyira hiányzik már egy pasi,h bármit teszek,bárhogy is gondolom,egyszerűen már nem tudok boldog lenni.és nem izgat,ha most előjön nekem bárki vmi feminista szöveggel(én is az vagyok,tudom miről beszélek)h pasi nélkül is jó minden,ezt egy olyannak mondják,akinek az eltelt 20 évben nem volt senkije(jelzem azóta élek).és közben aki mondja,annak valószínűleg,most is tökre van pasija.ja és csakhogy tisztázzuk,nem akarok hisztizni,de elegem van a szüleimből.nagyon.nagyonnagyonnagyon.
jól esett ezt leírni.
Csókhalom:Puszkó

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése