SzAnDiI BlOgJaA.♥



2009. november 14., szombat

szombati különkiadás.

azt találtam ki,h majdnem mindennapra találok ki vmi "fix rovatot",így kénytelen leszek feljönni,mindennap.arra jutottam,h ha szombat,akkor toplisták.sima listák,felsorolások.ilyesmik.
szóval ez tegnap jutott eszembe pszicho órán.
mivel listát írtam.de Niki nélkül,mert ugye nem volt benn.
de azért megosztom.és ha Niki esetleg feltéved,nyugodtan írhat véleményt...meg más is.
szóval:
Szandi TOP5ös pasilistája- órán*magyarok*
1;Mr.Álompasi.-ja,lehet,h tök nagy meglepi,de most így gondolom.Ő,akit nem nevezek nevén eben a blogban,eszméletlenül dögös.És ez nem fog változni csak azért,mert randiztam mással.Majd idővel.Mr.Álompasi nem véletlenül az aki.nem megy ez csak úgy tapsra.
2;ide kerülhet a Randim.szar nektek,mert ti nem láthatjátok.Szóval az én szubjektív véleményemre hallgatnotok kell.emésszétek meg!:P
3;Gulácsi Peti.őt nem kell részletezni.minden magára kicsit is adó magyar tudja,ki ő.komolyan azt hittétek,majd ismerősökről fogok 5ös listát írni?vicces lenne.szóval áttértünk ismert emberekre.(nem használom a celeb szót,mert Peti tehetséges...és nem egy felfújt és elb*szott Story-cikk miatt lett híres)
4;Fenyő Iván.kész.pont.
5;Madaras Norbi;jó pasi és kész.és vízilabdázik.mi kell még?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése