SzAnDiI BlOgJaA.♥



2009. november 3., kedd

Ő.<3

igen Ő.nektek Mr. Álompasi.aki meg ismer,tudja kiről van szó.na,de a lényeg,az esemény,ami most megért egy bejegyzést.ma láttam Őt.51 napja nem láttam,és ma megtört a jég.és tudjátok mi a poén?h nem is vagyok benne biztos.de érzem,h ő volt az.még mielőtt,valaki azt hiszi, h az agyamra ment a fogyókúrám mesélek tovább.indultam táncra,kirohantam a házból és indultam el,mikor látom, h jön egy biciklis.csukja volt rajta,de pont a lámpa alatt láttam.illetve annyira nem láttam,mert ő pont háttal volt,de amint ránéztem úgy végigrohant rajtam egy adag akármi,h borzongtam míg be nem értem a táncra.fel-le futkosott a hátamon a hideg.és amint ránéztem rögtön átváltott a zene az iPodomon,a kedvenc számomra,arra a számra,ami azon a szórakozóhelyen szól,ahova mindketten jártunk nyáron.ebből csak ennyit tudtam összerakni,Ő volt az.és kész.és ha valaki,azt meri mondani,h nem,azt fogom és úgy megcsapom,h Nyíregyházán kapcsolják le kib*szott gyorshajtásért.értve vagyok?????
Csókhalom:Puszkó

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése