SzAnDiI BlOgJaA.♥



2009. november 15., vasárnap

vasárnapi különkiadás.

arra gondoltam közvéleményt kutatok.ez vasárnaponként lesz és minden kérdésem 2 hétig lesz kirakva.megnyugtatok mindenkit,senki válaszát nem látom.úh legyetek tök őszinték,és tessék szavazni...
az első egy személyemet érintő probléma.történt ugyanis,h egy oldalra fel lett rakva két képem...ezen az oldalon mindenféle közösségi oldalról leollózott képek vannak felrakva és nyomdafestéket nem(egyes helyeken már gusztust sem)tűrő,alpári és ocsmány módon kritizálnak,minden felrakott képet.és regisztrálni sem kell a kommenteléshez.ide bárki küldhet képet,szóval,ha lát vki,valami neki nem tetszetős képet iwiwen,ide küldheti.de nyílván nem teszi,mert nem dísztuskó.sztem ez az egész az emberi jogok sárba tiprása.az iwiw(meg a többi oldal) nem felelős a felrakott képekért,és mindenki azt szed le amit nem szégyell,ide meg szépen felkerül.na most egy kedves ismeretlen engem tájékoztatott egy rövid üzenetben,h fenn vagyok és volt kedves linket is küldeni.természetesen teljes mértékben felvagyok háborodva.kbra semmit nem tehetek ez ellen,max annyit, h ezentúl egy képet sem osztok meg másokkal magamról.és most hívom fel a figyelmeteket,h ti se rakjatok ki semmi olyat ami csak egy kicsit is súrol bármilyen határt.itt nem arról van szó,h a kormány,v akárki lenézhet tőletek minden adatot(mert, h sűrűn megteszik,külföldön fogtak már el bűnözőt a Facebookon keresztül)hanem arról,h ilyen helyzetbe ne kerüljetek.mert ugye mindenki rendes és tisztességes,és nincs mit dugdosnia,de az ilyen beteges és mélységesen felháborító oldalakat ne lássátok már el alapanyaggal.különösen veszélyeztettek: emosok,játszótéri képek,duci emberek(főleg lányok)kisebbségiek,melegek,fürdőszobai tükörben pózolós képek.és még folytathatom.egyszóval az oldalon bárki fenn lehet.nem fogok nekik ingyenreklámot csinálni,ha vkit érdekel,megkérdezheti MSNen,v írhat ide privát levelet.
kérlek benneteket,bárki aki ezt az üzenetet olvassa,jól gondolja meg amit most leírok.

ezek az EMBEREK,legtöbb esetben nem tehetnek a hiányosságaikról.főleg,mert, h tökéletes ember nem létezik.ahogy egy kisgyerek,aki rákosan születik,élete végéig szenved.ahogy a genetikailag kódolt betegségek ellen sem tehetsz semmit.rengeteg ilyen betegség van a világban.ami tehet arról,h ne legyen átlagos(szép meg pláne)arcod/tested.ahogy az anyagi helyzetből származó dolgokról sem te tehetsz.ahogy arról sem tehet senki,h esetleg kisebbségi.persze vannak esetek,amikor kialakul a dolog.pl emos leszel,v meleg.de kérdem én(én aki duci és pl pajzsmirigy alulműködése miatt élete végéig gyógyszert fog szedni)kinek mi köze van ahhoz,h ki kivel smárol/szexel,ki milyen zenét hallgat,v hogy hogyan éli meg a kamaszkort és mivé alakul.senkit nem szabad csak azért elítélni,mert nem olyan mint.... más....könyörgöm kifejezni sem tudom magam rendesen.mert h nincs egy norma,aminek meg kéne felelni.minden ember más.még az ikrek is.még azok is,akik a végtelenségig utánozzák a másikat.két egyforma ember nincs.slussz.még a klónok is csak testileg egyeznek.fogadjátok el a körülölttetek élőket,és ne keserítsétek meg az amúgy is nehezebb életüket.mert én ugyan már megtanultam,h nem veszem fel a sértő utcán gyakran utánam füttyögő "kritikát" pár másodpercig belülről összeomlok.mert nagyon nehéz így élni.és igaz,h tegnap letelt az első 90 napom(a fogyókúrámból)még nagyon messze vagyok attól,h elkönyveljem magam jócsaj-nak.és most jövök rá,h nem is tudom miért teszem.ennek a társadalomnak a világon semmi nem jó.annyira szeretnék én is 'normális' lenni,de nem megy.próbálom,mert elkezdtem,de akkor jön ez,és visszakerülök oda,ahonnan indultam.nem fogom feladni,mert igenis bebizonyítom a többi embernek,h én is értékes vagyok,pont annyira mint a 'normálisak'.de kérlek titeket,ne bántsátok a számotokra nem szimpatikus embereket.mert ezek az emberek,esetleg szembesülnek a képükkel egy oldalon és zokogás közepette még azt is megbánják,h megszülettek és elsírják valaki másnak,mondjuk egy blognak.arról nem is szólva,h ezeknek az embereknek ugyanúgy vannak családtagjai,barátai,ismerősei,van egy közösség,ami körülveszi,és biztos vagyok benne,h az őt körülvevők között is van olyan,aki nagyon nagyon szereti.akinek nagyon fontos.aki ismeri az életét és nem bántja,mert tudja,h nem tehet róla,vagy nem is tud tenni ellene.vagy amúgy elképesztően jófej és aranyos,és a társasága/közössége lelke.akármikor,ha valakit végigmértek az utcán,vagy valakin nekiálltok röhögni,gondoljatok mondjuk rám.engem szerettek.(legalábbis mondjátok,remélem igaz is)gondoljatok arra,h lehet,h amikor kinevettek valakit,lehet h egy másik helyen a világban pont engem is kigúnyolnak.nem kell másokat cseszegetni.szeressétek egymást,mert ugyanolyanok vagyunk.EMBEREK!!!!
KÉREK SZÉPEN MINDENKIT,NE KRITIZÁLJÁTOK AZ EMBEREKET!!!!

1 megjegyzés:

  1. ez pontosan így van.teljesen igazad van.nagyon szépen leírtad.

    VálaszTörlés